ΠΔ 14/2007 - ΦΕΚ 10/Α'/22.1.2007

Καθορισμός προδιαγραφών για τη δημιουργία αυτοκινητοδρόμων.

 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

 

Έχοντας υπόψη:

 

   1. Τις διατάξεις:

α) Του άρθρου 52, παρ. 7, περίπτωση β' του ν. 3105/2003 «Τουριστική εκπαίδευση και κατάρτιση, ρυθμίσεις για τον τουρισμό και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ Α' 29).

β) Του άρθρου 90 του Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα που κυρώθηκε με το π.δ 63/2005 (ΦΕΚ Α'98).

γ) Του π.δ. 121/2004 «Διορισμός Υπουργών και Υφυπουργών» (ΦΕΚ Α'84).

δ) Του π.δ. 122/2004 «Ανασύσταση του Υπουργείου Τουρισμού» (ΦΕΚ Α'85).

ε) Του π.δ. 33/2006 «Διορισμός μελών της Κυβέρνησης και Υφυπουργών» (ΦΕΚ Α 35).

στ) Της υπ' αριθμ 509/8.3.2006 Απόφασης του Πρω­θυπουργού και του Υπουργού Πολιτισμού περί ανάθε­σης αρμοδιοτήτων στον Υφυπουργό Πολιτισμού (ΦΕΚ Β' 282).

ζ) Του ν. 3270/2004 «Αρμοδιότητες Υπουργείου Του­ριστικής Ανάπτυξης και θέματα τουρισμού» (ΦΕΚ Α' 187).

 

   2. Το γεγονός ότι από την εφαρμογή του παρόντος δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προ­ϋπολογισμού.

 

   3. Την υπ' αριθμ 227/2006 γνωμοδότηση του Συμβουλίου Επικρατείας μετά από πρόταση της Υπουργού Του­ριστικής Ανάπτυξης και του Υφυπουργού Πολιτισμού αποφασίζουμε:

 

 

Αρθρο 1

 

   Ορισμός

 

   Αυτοκινητόδρομο είναι χώρος κατάλληλα διαμορ­φωμένος που βρίσκεται σε απομονωμένη περιοχή εκτός εγκεκριμένου σχεδίου πόλης ή ορίων οικισμού και προορίζεται για τη διεξαγωγή αγώνων αυτοκινή­του και αποτελείται από το σύνολο των υποδομών:

α) πίστας αγώνων αυτοκινήτου,

β) κτιριακών εγκαταστάσεων που υποστηρίζουν και διευκολύνουν τους αγώνες αυτοκινήτου και

γ) συμπληρωματικών υποδομών στον περιβάλλοντα χώρο (παρ.7 του άρθρου 52 του ν. 3105/2003).

 

 

Αρθρο 2

 

   Προϋποθέσεις

 

   Η ίδρυση και εγκατάσταση αυτοκινητοδρομίου επι­τρέπεται σε ενιαίο γήπεδο επιφάνειας τουλάχιστον 400 στρεμμάτων κείμενο εκτός οικιστικών περιοχών, δασικών εκτάσεων, αρχαιολογικών χώρων και γενικά προστατευομένων περιοχών, το οποίο είναι άμεσα προσπελάσιμο από όλα τα μέσα μεταφοράς και ευ­ρίσκεται σε απόσταση μικρότερη των 100 χιλιομέτρων από κύρια ξενοδοχειακά καταλύματα 3, 4 και 5 αστέρων συνολικής δυναμικότητας τουλάχιστον 1000 κλινών.

 

 

Αρθρο 3

 

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟΥ ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΑ - ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙΣ

 

   1. α. Ικανοποιητικό συγκοινωνιακό δίκτυο - Χερσαίες και θαλάσσιες συγκοινωνίες

1.  β. Αεροδρόμιο - Χρονοαπόσταση μικρότερη από 120 χλμ-2 ώρες

1.γ. Δρόμος προσπέλασης - σύνδεσης με εθνικό ή επαρχιακό  δίκτυο  και δυνατότητα  κυκλοφοριακής σύνδεσης της εγκατάστασης με το δρόμο προσπέλασης - Ελάχιστο πλάτος 8,0 μ

 

   2. Εξασφάλιση υδροδότησης σε πόσιμο νερό, ηλεκτρο­δότησης και τηλεφωνίας - Δυνατότητα παροχών

 

   3. θέση γηπέδου

3α. Όρια οικισμού ή σχεδίου πόλης - Εκτός των ορίων αυτών. Στη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων να εξασφαλίζεται η αποφυγή ηχορύπανσης

3β. Όρια παραδοσιακών οικισμών - Ελάχιστη απόσταση 2000μ σε ευθεία γραμμή

3γ. Αρχαιολογικοί και χώροι νεώτερων μνημείων -Ελάχιστη απόσταση 1.500μσε ευθεία γραμμή από τα όρια των χώρων αυτών ή των τυχόν καθορισμένων ζω­νών προστασίας τους

3δ. Εθνικοί Δρυμοί, βιότοποι και προστατευόμενες περιοχές - Ελάχιστη απόσταση 2.000μσε ευθεία γραμμή από τα όρια των περιοχών αυτών ή των τυχόν καθορι­σμένων ζωνών προστασίας τους

 

   4. Κέντρα υγειονομικής περίθαλψης και σταθμός Πυ­ροσβεστικής

4α. Από Περιφερειακό Νοσοκομείο - Απόσταση μικρότερη των 50 χλμ

4β. Από Κέντρο Υγείας - Απόσταση μικρότερη των 25 χλμ

4γ. Από σταθμό Πυροσβεστικής - Απόσταση μικρότερη των 50 χλμ

 

   5.  Κύρια Ξενοδοχειακά καταλύματα 3,4 & 5 αστέρων συνολικής δυναμικότητας τουλάχιστον 1.000 κλινών -Απόσταση μικρότερη των 100 χλμ

 

   6. Εγκαταστάσεις αναψυχής και κέντρα διασκέδασης - Απόσταση μικρότερη των 50 χλμ

 

   7. Αλλες εξυπηρετήσεις (Τράπεζα, ταχυδρομεία, του­ριστικά γραφεία, γραφεία ενοικίασης αυτοκινήτων, εμπορικά καταστήματα, φαρμακεία κ.λ.π.) - Απόσταση μικρότερη των 50 χλμ

 

  

Αρθρο 4

 

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ

 

   Ι. ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ

1.  ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΗΠΕΔΟΥ

α/ Εκταση : 400.000 τ.μ κατ' ελάχιστον

β. Μορφολογία εδάφους : σχετικά επίπεδη

 

   2. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ (ΠΙΣΤΑΣ)

α. μίκος πίστας : 2,5 χλμ - 8,0 χλμ

β. ελάχιστο πλάτος πίστας: 12,0 μ (εκτός της ευθείας εκκίνησης - επιτάχυνσης)

γ. πλάτος πίστας στην ευθεία εκκίνησης : 15,0 μ κατ' ελάχιστον

δ. μήκος ευθείας εκκίνησης : 250μ κατ' ελάχιστον

ε. κλίσεις πίστας : κατά μήκος σύμφωνα με τους κα­νονισμούς της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA) και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Μοτοσικλετών (FIM) : εγκάρσια σύμφωνα με τους κανονισμούς των FIA και FIM

 

   3.  ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ

3.1. Βοηθητικός δρόμος εξυπηρέτησης Πίστας (Service Road) παράλληλα της Πίστας για κίνηση και βαρέων οχημάτων : Ελάχιστο πλάτος 3,0 μ

3.2. Περιφράξεις και λοιπές ρυθμίσεις και διαμορφώ­σεις ασφαλείας πίστας:

Αριθμός, τρόπος κατασκευής, υλικά και θέσεις σύμφωνα με τους κανονισμούς των αντίστοιχων μ; τους Αγώνες των μηχανοκίνητων Διεθνών Ομοσπονδιών.

3.3.  Οδικές προσβάσεις (είσοδοι - έξοδοι) στην πί­στα:

1. πλάτος κατ' ελάχιστον 8,0 μ

2.  Σημεία πρόσβασης από το βοηθητικό δρόμο ανά 500,0 μ

3.4. Χώρος συντήρησης και επισκευών (Pits) συνολικής έκτασης κατ' ελάχιστον 1.800 τμ :

1.  Δέκα οχτώ (18) τουλάχιστον χώροι (Boxes), έκα­στος μ; παροχές ηλεκτρικού ρεύματος, ύδρευσης, πε­πιεσμένου αέρα, συστήματος πυρόσβεσης, συλλογής σκουπιδιών κ.λ.π

2. Διάδρομος Pits αυστηρά φυλασσόμενος, σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές των FIA και FIM

3.  Χώρος επιτηρούμενης στάθμευσης (Pare Ferme), αυστηρότατα φυλασσόμενος, έκτασης κατ' ελάχιστον 500τμ

3.5. Χώρος στάθμευσης βοηθητικών οχημάτων (ασθε­νοφόρα, πυροσβεστικά, γερανοφόρα):

1. κατ' ελάχιστον 2.500 τ.μ

2. εσωτερικά της πίστας, πλησίον του χώρου Διεύ­θυνσης Αγώνων και με άμεση πρόσβαση στον Service Road.

3.6. Θέσεις παρατήρησης και ελέγχου πίστας :

Σε σημεία που να εξασφαλίζουν καθαρή ορατότητα μεταξύ τους.

3.7. Σήμανση :

Πλήρης σήμανση του χώρου και φωτεινή σηματοδό­τηση κατά τους κανονισμούς των FIA και FIM.

3.8. Φωτισμός :

Επαρκής φωτισμός με τρόπο και μέσα που εξασφαλί­ζουν την ορατότητα και την ασφαλή οδήγηση, σύμφωνα με τους κανονισμούς των FIA και FIM

3.9. Τούνελ πρόσβασης στο εσωτερικό της πίστας :

1.  Διαστάσεις : ελάχιστο πλάτος 6,0 μ και ελάχιστο καθαρό ύψος 3,0 μ

2. Αριθμός : Τουλάχιστον 1

 

   II. ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΚΤΙΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ

Μόνιμες κατασκευές

Α. ΧΩΡΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ

1. Διεύθυνση Αγώνα : 30,0 τ.μ τουλάχιστον .

2. Αίθουσα υποδοχής : 20,0 τ.μ τουλάχιστον.

3.  Γραμματεία Αγώνων : 2 x 20,0 τ.μ : 40,0 τ.μ του­λάχιστον.

4.  Αίθουσα χρονομετρών (+ W.C.) : 25,0 τ.μ τουλάχι­στον.

5.  Αίθουσα επιθεωρητών πίστας (+ W.C.) : 30,0 τ.μ τουλάχιστον.

6. Αίθουσα συνεδριάσεων αγωνοδικών (+ W.C.): 40,0 τ.μ τουλάχιστον.

7. Αίθουσα ελέγχου οπτικό - ακουστικών μεσών : 40,0 τ.μ τουλάχιστον.

8.  Γραφεία Διοίκησης Αυτοκινητοδρομίου (+ W.C.) : 150,0 τ.μ τουλάχιστον.

9.  Αίθουσες φιλοξενίας (+ W.C.) : 60,0 τ.μ τουλάχι­στον.

10.  Αίθουσα επισήμων (+ W.C.) : 80,0 τ.μ τουλάχι­στον.

11.  Bar - Εστιατόριο προσκεκλημένων (+ W.C.) : 150,0 τ.μ τουλάχιστον.

12.  Ιατρείο - Α' Βοήθειες (+ W.C.) : 50,0 τ.μ τουλάχι­στον.

13.  Γραφείο Αστυνομικού Επιθεωρητή (+ W.C.) : 20,0 τ.μ τουλάχιστον.

14. Βάθρο Απονομών : 25,0 τ.μ τουλάχιστον.

Β. ΧΩΡΟΙ ΤΥΠΟΥ

1. Αίθουσα τύπου : 100,0 τ.μ τουλάχιστον

2.  Αίθουσα ενημέρωσης (briefing) : 50,0 τ.μ τουλάχι­στον

3.  Αίθουσα συνεντεύξεων (T.V.) : 40,0 τ.μ τουλάχι­στον

4. Καμπίνες αναμετάδοσης αγώνων : 4 x 4,0 τ.μ : 16,0 τ.μ τουλάχιστον

Γ. ΧΩΡΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ

1. Τρεις (3) τουλάχιστον μονάδες αποδυτηρίων με W.C-ντουζ.: 3 x 25,0 τ.μ: 75, 0 τ.μ

2. Χώροι στάθμευσης (Paddocks) Οχημάτων Συμμετεχόντων : 15.000 τ.μ κατ' ελάχιστον

Δ. ΧΩΡΟΙ ΚΟΙΝΟΥ

1. Κερκίδες : Κύρια κερκίδα στο σημείο εκκίνησης και τερματισμού, 2.500 θέσεων.

2. Κυλικεία - Εστιατόρια κοινού : 100,0 τμ χ 2 = 200,0 τμ

3.  W.C. κοινού (ανδρών - γυναικών) : 20 μονάδες σε τρεις τουλάχιστον ομάδες

4. Χώροι στάθμευσης κοινού σε δύο ή περισσότερες θέσεις : κατ' ελάχιστον 5.000 τ.μ

Είναι δυνατόν να προταθούν περισσότερα του ενός σημεία τοποθέτησης κερκίδων (μονίμων ή προσωρινών) σε περιοχές ενδιαφέροντος, σύμφωνα με τη χάραξη της πίστας.

Σε κάθε ένα από τα πρόσθετα αυτά σημεία τοποθέτη­σης κερκίδων να υπάρχουν αντίστοιχες, μόνιμες ή προ­σωρινές, εξυπηρετήσεις σε κυλικεία και W.C. κοινού .

Ε. ΛΟΙΠΟΙ ΧΩΡΟΙ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

1.  Ελικοδρόμιο

2.  Πιθανός χώρος στάθμευσης κινητής μονάδας χει­ρουργείου με τις απαραίτητες

εξυπηρετήσεις υποδομών

3. Μονάδα συντήρησης της εγκατάστασης όπως στέ­γαστρα μηχανημάτων συντήρησης και

κλειστός αποθηκευτικός χώρος υλικών

4.  Θέση συγκομιδής και διαχείρισης στερεών και υγρών αποβλήτων

5.  Πύργοι T.V. σε κατάλληλα σημεία κατά μήκος της πίστας

Ως προς τις προδιαγραφές των ανωτέρω εγκαταστά­σεων ισχύουν οι κείμενες διατάξεις.

 

   III. ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ & ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ

1.  Εξοπλισμός χρονομετρήσεων και επεξεργασίας δεδομένων : Κάλυψη της γραμμής εκκίνησης, τερμα­τισμού και τριών ενδιάμεσων σημείων με τηλεμετρικά συστήματα αυτόματης χρονομέτρησης (transponders) και κάμερες τηλεοπτικών λήψεων.

2. Ηλεκτροπαραγωγό Ζεύγος και Τροφοδοτικά αδιά­λειπτου λειτουργίας (UPS): Κατάλληλα για την κάλυψη των ελάχιστων απαιτήσεων ασφαλείας, αγώνων κλπ.

3. Μέσα διάσωσης : Πλήρης εξοπλισμός φορητών μέ­σων και ένα τουλάχιστον όχημα άμεσης επέμβασης απεγκλωβισμού (FIV).

4.  Ασθενοφόρα οχήματα: Τουλάχιστον ένα, πλήρως εξοπλισμένο Α & Β τύπου, υποχρεωτικά κατά την δι­άρκεια διεξαγωγής των αγώνων

5.  Πυροσβεστικά μέσα : Τα απαραίτητα φορητά και σταθερά μέσα

6. Πυροσβεστικό όχημα : Τουλάχιστον ένα υποχρεω­τικά κατά την διάρκεια διεξαγωγής των αγώνων

7. Γερανός αυτοκινούμενος : Δυνατότητας 2 τόνων

8. Μεγαφωνικές εγκαταστάσεις : Κάλυψη των απαραί­τητων χώρων με ένταση μέχρι 120 DB για τους θεατές και ιδιαίτερη εγκατάσταση για τους χώρους Paddock, Pits κ.λ.π.

9. Οθόνες πληροφόρησης θεατών: Αριθμός ανάλογος με τις θέσεις των κερκίδων

10.  Μέσα επικοινωνίας με τους Κριτές Σηματωρούς και Στελέχη των αγώνων: Απαραίτητος αριθμός σε πομποδέκτες υψηλών συχνοτήτων (VHF/UHF)

11. Εξυπηρετήσεις χώρων Pits με δίκτυα Η/Υ, T.V., Ηλε­κτρισμού και Τηλεφώνου

12. Εξυπηρετήσεις Boxes : Όπως στην παραπάνω πα­ράγραφο 11 και επιπλέον Ρεύμα Τριφασικό, αέρα, νερό πόσιμο και αποχετεύσεις

13.  Εξυπηρετήσεις Paddocks : Ότι αναφέρεται στις παραπάνω παραγράφους 11 και 12 και επιπλέον πρόβλε­ψη για τουλάχιστον 20 Ρευματοδότες Τριφασικού και 20 Ρευματοδότες Μονοφασικού ρεύματος, ελάχιστης ισχύος 3 x 40 Α και 40 Α αντίστοιχα.

14. Υποσταθμός Δ.Ε.Η.

 

  

Αρθρο 5

 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟΥ

 

   1.Έγκριση σκοπιμότητας

Η έγκριση σκοπιμότητας χορηγείται με απόφαση του Γενικού Γραμματέα του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (EOT), η οποία εγκρίνεται από τον Υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης και ισχύει για δύο έτη. Αν στο διάστημα αυτό εκδοθεί έγκριση καταλληλότητας οικο­πέδου, η διάρκεια ισχύος της έγκρισης σκοπιμότητας ακολουθεί την ισχύ της έγκρισης αυτής.

Για την έγκριση σκοπιμότητας υποβάλλεται στην αρ­μόδια Διεύθυνση του EOT φάκελος σε τρεις σειρές με τα παρακάτω δικαιολογητικά :

α) Αίτηση με όλα τα στοιχεία του κυρίου ή του νομέα του γηπέδου.

β) Χάρτη της ευρύτερης περιοχής σε κλίμακα 1:25.000 έως 1:50.000 όπου σημειώνεται με ευκρίνεια η ακριβής θέση του γηπέδου, το υφιστάμενο οδικό δίκτυο, η έδρα του πλησιέστερου Ο.Τ.Α., το πλησιέστερο λιμάνι, αεροδρόμιο, το πλησιέστερο Νοσοκομείο ή Κέντρο Υγείας και Σταθμός Πυροσβεστικής. Πρέπει να σημειώνονται επίσης οι υφιστάμενες ξενοδοχειακές μονάδες με την κατηγορία και την δυναμικότητά τους, εντός της ακτί­νας 100 χλμ οι οποίες σύμφωνα με τα άρθρα 2 και 3 του παρόντος είναι απαραίτητες για τη λειτουργική υποστήριξη του αυτοκινητοδρομίου.

γ) Τοπογραφικό διάγραμμα του γηπέδου σε κλίμακα 1:2000 στο οποίο σημειώνονται:

γα) Οι υψομετρικές καμπύλες

γβ) Τα όρια της ιδιοκτησίας και οι όμοροι ιδιοκτήτες

γγ) Οι διαστάσεις, το εμβαδόν του γηπέδου και ο προσανατολισμός του

γδ) Οι ισχύοντες όροι δόμησης θεωρημένοι από το αρμόδιο Πολεοδομικό Γραφείο

γε)Υπεύθυνη δήλωση του αιτούντος ότι είναι ιδιοκτή­της του γηπέδου που απεικονίζεται στο τοπογραφικό διάγραμμα

γστ) Τα κτίρια που τυχόν υπάρχουν εντός του γη­πέδου καθώς και τυχόν δίκτυα ηλεκτρισμού, φυσικού αερίου, υδροδότησης και άλλων παροχών.

γζ) Η κύρια οδός προσπέλασης

γη) Τα σημεία λήψης των φωτογραφιών

δ) Φωτογραφίες του γηπέδου και των εντός αυτού υπαρχόντων κτισμάτων και άλλων στοιχείων ενδιαφέ­ροντος.

ε) Έκθεση περιβαλλοντικών στοιχείων και υποδομών που περιλαμβάνει:

εα) Περιγραφή του φυσικού περιβάλλοντος το γήπεδο και την ευρύτερη περιοχή με αναφορά στα γεωμορφολογικά στοιχεία, στη χλωρίδα, στα επιφανειακά ύδατα και στις προστατευόμενες περιοχές (εθνικοί δρυμοί, περιοχές NATURA).

εβ) Περιγραφή δομημένου περιβάλλοντος και χρήσεων γης στην ευρύτερη περιοχή με αναφορά στα αστικά κέντρα και τους οικισμούς, στις τουριστικές υποδομές και εγκαταστάσεις, στις βιομηχανικές, γεωργικές και λοιπές χρήσεις, στα μνημεία και τους αρχαιολογικούς χώρους.

εγ) Περιγραφή των υποδομών με αναφορά στην προσπέλαση και τις συγκοινωνιακές υποδομές (οδικό δίκτυο, λιμάνια, αεροδρόμια), στη δυνατότητα υδρο­δότησης, ηλεκτροδότησης, σύνδεσης με φυσικό αέριο, αποχέτευσης και τηλεφωνικής σύνδεσης.

στ) Τεχνική και οικονομική έκθεση που περιλαμβά­νει:

στα) Το αναλυτικό κτιριολογικό πρόγραμμα του προ­τεινόμενου αυτοκινητοδρομίου (συμπεριλαμβανομένων των απαραίτητων χαρακτηριστικών της πίστας και των συναφών της εγκαταστάσεων, καθώς και των προτεινο­μένων κτιριακών κατασκευών και άλλων διαμορφώσεων) και το προτεινόμενο πρόγραμμα λειτουργίας του.

στβ) Το προεκτιμώμενο κόστος για τα επιμέρους τμή­ματα της εγκατάστασης.

στγ) Την προβλεπόμενη απασχόληση

ζ) Έκθεση βιωσιμότητας που περιλαμβάνει:

ζα) Στοιχεία επαγγελματικής δραστηριότητας και εμπειρίας του αιτούντος .

ζβ) Περιγραφή του επενδυτικού σχεδίου με αναφορά στις υπηρεσίες που θα προσφέρονται από το αυτοκι­νητόδρομο στο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης.

ζγ) Αναφορά στις χρηματοδοτικές πηγές (ιδιωτική συμμετοχή, τραπεζικό δάνειο, επιχορηγήσεις).

ζδ) Σύνδεση του αυτοκινητοδρομίου με τις τουριστικές υποδομές στην ευρύτερη περιοχή.

ζε) Εκτίμηση βιωσιμότητας

 

   2. Περιβαλλοντική αδειοδότηση

Οι ενδιαφερόμενοι υποβάλλουν στην αρμόδια υπηρε­σία του Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. αίτηση και Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων και λοιπά απαιτούμενα δικαιολογητικά για την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων. Η έγκριση αυτή αποτελεί απαραίτητο δικαιολογητικό για την έγκριση καταλληλότητας του γηπέδου. Η Μελέτη Περιβαλλοντι­κών Επιπτώσεων συντάσσεται σύμφωνα με την ισχύ­ουσα νομοθεσία (ν. 3010/2002 (Φ.Ε.Κ. 91 τ. Α'), υπ' αριθμ 15393/2002 (Φ.Ε.Κ. 1022 τ. Β') κοινή υπουργική απόφαση, την υπ' αριθμ 11014/703/Φ104/14.3.2003 (Φ.Ε.Κ. 332 τ.Α') κοινή υπουργική απόφαση, καθώς και την υπ' αριθμ 1661/1994 (Φ.Ε.Κ. 786 τ.Β') κοινή υπουργική απόφαση].

 

   3. Έγκριση καταλληλότητας γηπέδου

Η έγκριση καταλληλότητας χορηγείται με απόφαση του Γενικού Γραμματέα του EOT. Για την έγκριση αυτή υποβάλλεται πλήρης φάκελος σε πέντε σειρές με τα δικαιολογητικά του άρθρου 6 του παρόντος, στην αρ­μόδια Διεύθυνση του EOT.

Οι δύο από τις ως άνω σειρές διαβιβάζονται στην αρμόδια Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού του Υπουργείου Πολιτισμού, προκειμένου εντός προθεσμίας δύο μηνών από την ημερομηνία παραλαβής των φακέλων, να εξετάσει το θέμα και να επιστρέψει τη μία σειρά στον EOT, συνο­δευόμενη από σχετικό έγγραφο της υπηρεσίας αυτής με τη σύμφωνη γνώμη της ή με τυχόν παρατηρήσεις ή υποδείξεις της. Η εν λόγω Υπηρεσία μπορεί να ζητήσει, εάν το κρίνει σκόπιμο, και πρόσθετα στοιχεία, πέραν των προβλεπόμενων στο παρόν διάταγμα , προκειμένου να διαμορφώσει γνώμη.

Σε περίπτωση που η εν λόγω υπηρεσία απορρίψει τη δημιουργία αυτοκινητοδρομίου, ή οι τυχόν παρατηρήσεις της δεν είναι δυνατό να ικανοποιηθούν, για λόγους που αφορούν στον επενδυτή ή ακόμη και για αντικειμε­νικούς λόγους, η αίτηση καταλληλότητας απορρίπτεται εκ μέρους του EOT. Για την έγκριση ή απόρριψη ακο­λουθείται διαδικασία ανάλογη της προβλεπόμενης για τις ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις.

Η έγκριση καταλληλότητας οικοπέδου για τη δημιουργία αυτοκινητοδρομίου ισχύει για δύο (2) χρόνια και η ανανέωση της είναι δυνατή με σχετική αίτηση του επενδυτή, σύμφωνα με τα ισχύοντα κατά τον χρόνο της ανανέωσης.

 

   4. Έγκριση αρχιτεκτονικής μελέτης

Υποβάλλεται πλήρης φάκελος σε πέντε σειρές με τα δικαιολογητικά του άρθρου 7 του παρόντος στην αρμό­δια Διεύθυνση του EOT. Οι δύο από τις ως άνω σειρές διαβιβάζονται στην αρμόδια Διεύθυνση Τεχνικών Υπη­ρεσιών της Γ.Γ.Α. του Υπουργείου Πολιτισμού, προκειμέ­νου εντός προθεσμίας δύο μηνών από την ημερομηνία παραλαβής των φακέλων, να εξετάσει το θέμα και να επιστρέψει τη μία σειρά στον EOT, συνοδευόμενη από σχετικό έγγραφο της υπηρεσίας αυτής με τη σύμφωνη γνώμη της ή με τυχόν παρατηρήσεις ή υποδείξεις της για το αθλητικό τμήμα των εγκαταστάσεων. Η εν λόγω Υπηρεσία μπορεί να ζητήσει, εάν το κρίνει σκόπιμο, και πρόσθετα στοιχεία, πέραν των προβλεπόμενων στο παρόν διάταγμα, προκειμένου να διαμορφώσει γνώμη.

Σε περίπτωση που η εν λόγω υπηρεσία απορρίψει τη δημιουργία του αυτοκινητοδρομίου ή οι τυχόν παρα­τηρήσεις της δεν είναι δυνατό να ικανοποιηθούν, για λόγους που αφορούν στον επενδυτή ή ακόμη και για αντικειμενικούς λόγους, η αίτηση έγκρισης της αρχι­τεκτονικής μελέτης απορρίπτεται εκ μέρους του EOT. Για την έγκριση ή απόρριψη της μελέτης ακολουθείται η διαδικασία που προβλέπεται για τις ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις.

Η έγκριση αρχιτεκτονικής μελέτης από τον EOT ισχύ­ει για τέσσερα (4) χρόνια. Αν στο διάστημα αυτό εκδοθεί οικοδομική άδεια, η διάρκεια ισχύος της έγκρισης του EOT, ακολουθεί τη διάρκεια ισχύος της οικοδομικής αδείας. Αν μετά την παρέλευση της τετραετίας δεν έχει εκδοθεί οικοδομική άδεια ή η άδεια που έχει εκδοθεί μείνει ανεκτέλεστη και λήξει, απαιτείται ανανέωση των εγκρίσεων του EOT, σύμφωνα με τα ισχύοντα κατά το χρόνο ανανέωσης.

 

 

Αρθρο 6

 

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑΣ ΓΗΠΕΔΟΥ

 

   1) Αίτηση που να περιέχει όλα τα στοιχεία του ιδιοκτή­τη ή νομέα του γηπέδου. Σε περίπτωση που έχει συστα­θεί εταιρεία, υποβάλλεται αντίγραφο του καταστατικού της και το Φ.Ε.Κ. που έχει δημοσιευθεί (Υπόδειγμα 1 του άρθρου 9 του παρόντος ).

 

   2) Χάρτης της ευρύτερης περιοχής (Υπόβαθρο Γ.Υ.Σ.) σε κλίμακα 1:50.000 ή 1:25.000, όπου σημειώνεται με ευκρίνεια η ακριβής θέση του γηπέδου, ο συσχετισμός του με δημόσιους χώρους (εκκλησία, πλατεία κ.λ.π.), η ακτή αν πρόκειται για παραθαλάσσιο γήπεδο, η σύνδεση του με το οδικό και τα λοιπά δίκτυα τεχνικής υποδο­μής της ευρύτερης περιοχής, η χιλιομετρική απόσταση από τον πλησιέστερο οικισμό και έδρα Ο.Τ.Α., καθώς και η χιλιομετρική απόσταση από κρατικό νοσοκομείο ή Κέντρο Υγείας, αεροδρόμιο και λοιπά στοιχεία του άρθρου 3 του παρόντος.

 

   3) Τοπογραφικό διάγραμμα του γηπέδου με υψομετρι­κές καμπύλες σε κλίμακα 1:2000, όπου σημειώνονται:

α. Ο προσανατολισμός του γηπέδου.

β. Τα όρια της ιδιοκτησίας με χαρακτηρισμό των γω­νιών με κεφαλαία γράμματα (Α,Β,Γ, κ.λ.π.) και οι όμοροι ιδιοκτήτες.

γ. Οι διαστάσεις και ο υπολογισμός του εμβαδού της ιδιοκτησίας.

δ. Οι ισχύοντες όροι δόμησης καθώς και βεβαίωση σύμφωνα με το υπόδειγμα (3) του άρθρου 9 του παρό­ντος, θεωρημένα πρόσφατα από την αρμόδια Πολεοδομική Υπηρεσία.

ε. Το οικοδομήσιμο τμήμα του γηπέδου, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις. Ο μηχανικός δηλώνει στο τοπο­γραφικό, ότι το γήπεδο είναι οικοδομήσιμο και σύμφωνο με τις σχετικές διατάξεις.

ζ. Τυχόν υφιστάμενα κτίσματα εντός του γηπέδου και των όμορων ιδιοκτησιών. Στην περίπτωση που υφίστα­νται στο γήπεδο κτίσματα δηλώνεται από το μηχανικό αν πρόκειται να κατεδαφισθούν ή να διατηρηθούν και να ενταχθούν στο αυτοκινητόδρομο.

η. Ο δρόμος προσπέλασης, το πλάτος, ο χαρακτηρι­σμός του (Δημοτικός, Κοινοτικός ή Κοινόχρηστος Αγρο­τικός δρόμος) και η κατάσταση βατότητας του, που βεβαιώνονται και από τον αντίστοιχο ΟΤΑ, σύμφωνα με το υπόδειγμα (2) του άρθρου 9 του παρόντος.

θ. Οι γωνίες λήψης των φωτογραφιών της επόμενης παραγράφου.

ι. Υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη για τα όρια του γηπέδου.

 

   4)  Σειρά φωτογραφιών μ; επισήμανση του γηπέδου της εγκατάστασης, καθώς και φωτογραφίες της ευρύ­τερης περιοχής, για πλήρη φωτογραφική τεκμηρίωση. Η παρουσίαση των φωτογραφιών θα γίνεται σε πίνακα μεγέθους DIN A4, στις οποίες σημειώνονται η ημερο­μηνία λήψης και τα στοιχεία του ιδιοκτήτη. Στην περί­πτωση παραθαλάσσιων γηπέδων πρέπει υποχρεωτικά να υπάρχει φωτογραφία της παραλίας όπου εφάπτεται το γήπεδο.

 

   5) Τεχνική έκθεση που περιλαμβάνει:

α. Θέση του γηπέδου : Νομός, ΟΤΑ, τοποθεσία και αποστάσεις από τον πλησιέστερο οικισμό , από ημιαστικά (με πληθυσμό μεγαλύτερο των 2.000 κατοίκων) και αστικά (με πληθυσμό μεγαλύτερο των 10.000 κα­τοίκων) κέντρα, από σημαντικούς τουριστικούς πόλους και πόρους της περιοχής.

β. Περιγραφή του περιβάλλοντος χώρου. Ιδιαίτερα πρέπει να περιγραφούν το φυσικό και δομημένο περι­βάλλον και η συμβατότητα της προτεινόμενης εγκατά­στασης με τις υφιστάμενες χρήσεις γης.

γ. Νομικό καθεστώς δόμησης ( ΖΟΕ, εκτός σχεδίου)

δ Χαρακτηριστικά εγκατάστασης (περιγραφή όλων των χώρων καθώς και της διάταξης τους, στοιχεία πί­στας κ.λ.π.).

ε. Στοιχεία της υπάρχουσας γενικής και ειδικής του­ριστικής υποδομής και λοιπών υποδομών της ευρύτε­ρης περιοχής : δυνατότητες ηλεκτροδότησης (ύπαρξη δικτύου χαμηλής ή μέσης τάσης, απόσταση από τον πλησιέστερο υποσταθμό της Δ.Ε.Η., διαθέσιμη ηλεκτρι­κή ισχύς κ.λ.π.), δυνατότητα υδροδότησης, δυνατότητα τηλεφωνικής σύνδεσης, υφιστάμενα καταλύματα, λοι­πές τουριστικές επιχειρήσεις και εγκαταστάσεις ειδικής τουριστικής υποδομής.

στ. Πίνακας αποστάσεων σύμφωνα με το υπόδειγμα (5) του άρθρου 9 του παρόντος συμπληρωμένος από το μηχανικό.

6) Έκθεση Ειδικών Στοιχείων Περιβάλλοντος όπως : Γεωγραφικό Περιβάλλον: Γενική περιγραφή και φυσιογνωμία της περιοχής με επισήμανση βιομηχανιών ή βι­οτεχνιών, αγωγών λυμάτων κ.λ.π. σε ακτίνα τουλάχιστον δέκα (10) χλμ από το αυτοκινητόδρομο, συμβατότητα της προτεινόμενης δραστηριότητας με τις υφιστάμενες χρήσεις γης κ.λ.π.

7) Σχέδιο Γενικής Διάταξης σε κλίμακα 1:2000 και σε επίπεδο προμελέτης με την πίστα και τις συμπληρω­ματικές υποστηρικτικές της εγκαταστάσεις, την ογκομετρία των προτεινόμενων κτιρίων και διαμορφώσεων που καθορίζονται με περιγράμματα (περιτυπώματα) και σχηματικές τομές κτιρίων. Ακόμη, φαίνονται τα ύψη των κτιρίων, ο αριθμός των ορόφων αυτών (υπόγεια, ισόγεια κ.λ.π.), καθώς και οι στάθμες του φυσικού και τελικά διαμορφωμένου εδάφους. Διασαφηνίζεται ότι τα πα­ραπάνω στοιχεία είναι προσεγγιστικά και σκοπός τους είναι να συμβάλλουν στο σχηματισμό καθαρής γενικής εικόνας της συνολικής εγκατάστασης και των επιμέρους στοιχείων της (πίστα και συμπληρωματικές της εγκατα­στάσεις, δρόμοι, κτίρια και λοιπές διαμορφώσεις), στο στάδιο της καταλληλότητας. Επιπλέον εμφανίζονται οι χώροι στάθμευσης, οι προσπελάσεις, οι θέσεις υδρολη­ψίας, το βασικό δίκτυο δρόμων κ.λ.π.

Ειδικότερα για τη χάραξη της πίστας και τις συμπλη­ρωματικές υποστηρικτικές της εγκαταστάσεις το σχέ­διο πρέπει να είναι υπογεγραμμένο από ειδικό σύμβουλο για παρόμοιες χαράξεις και να είναι προεγκεκριμένο ως προς την ασφάλεια και την καταλληλότητα των υποδομών από τις Διεθνείς Ομοσπονδίες μηχανοκίνητου αθλητισμού (FIA και FIM) ή τις αντίστοιχες ελληνικές ομοσπονδίες .

8) Υπεύθυνη δήλωση του αιτούντα του ν. 1599/1986 ότι είναι ιδιοκτήτης ή νομέας του γηπέδου, που ορίζεται στο τοπογραφικό διάγραμμα με τα στοιχεία Α, Β, Γ, κ.λ.π., εμβαδού.....μ2 όπως το υπόδειγμα 4 του άρθρου 9 του παρόντος. Σε περίπτωση περισσοτέρων του ενός εξ αδιαιρέτου ιδιοκτητών, υποβάλλονται είτε ανεξάρτη­τες δηλώσεις, είτε κοινή δήλωση, όπου αναγράφονται τα στοιχεία όλων και υπογράφεται από όλους. Ο κάθε ιδιοκτήτης δηλώνει το ποσοστό συνιδιοκτησίας του και το σύνολο των ποσοστών πρέπει να καλύπτει το 100% της ιδιοκτησίας. Επίσης πρέπει να δηλώνεται ότι: 1) το γήπεδο αποτελεί ενιαία έκταση, που δεσμεύεται στο σύνολο της για τη δημιουργία του αυτοκινητοδρομίου και 2) για οποιαδήποτε μελλοντική αποδέσμευση τμήματος του γηπέδου, απαιτείται η σύμφωνη γνώμη του Ε.Ο.Τ. Ακόμη στην υπεύθυνη δήλωση σημειώνεται αν το γήπεδο ή μέρος του αποτελεί χαρακτηρισμένη δασική έκταση και ότι δεν αποτελεί προϊόν κατάτμησης αγροτικού κλήρου ή δασικής έκτασης. Η δημιουργία αυτοκινητοδρομίου σε γήπεδο επί του οποίου υπάρχει συγκυριότητα χωρίς τη συμφωνία όλων των συγκυρίων δεν είναι δυνατή.

9)  Λοιπές βεβαιώσεις - έγγραφα από συναρμοδίους φορείς :

α. Βεβαίωση της αρμόδιας υπηρεσίας για τον τρόπο ύδρευσης σε πόσιμο και μη νερό του αυτοκινητοδρομίου. Εφ' όσον συμπληρωματική ύδρευση (μη πόσιμο) γίνεται από γεώτρηση, θα προσκομίζεται άδεια χρήσης και εκτέλεσης έργου σύμφωνα με τις διατάξεις του ν.1739/1987 και των εκτελεστικών διαταγμάτων του, από την οποία να προκύπτει ότι επαρκεί η ποσότητα νερού της γεώτρησης για την κάλυψη των αναγκών της μονάδας.

β. Κυκλοφοριακή σύνδεση του γηπέδου με το δρόμο προσπέλασης, εγκεκριμένη από την αρμόδια καθ' ύλην και κατά τόπο κρατική υπηρεσία.

γ. Βεβαίωση πολεοδομικού γραφείου ως υπόδειγμα (3) του άρθρου 9 του παρόντος.

10) Έγκριση περιβαλλοντικών όρων.

Τα παραπάνω δικαιολογητικά (2-7) πρέπει να υποβάλ­λονται σε πέντε (5) αντίτυπα, σφραγισμένα και υπογε­γραμμένα από τους κατά νόμο αρμόδιους διπλωματού­χους μηχανικούς και λοιπούς ειδικούς για τη χάραξη πίστας αυτοκινητοδρόμου συμβούλους.

 

 

Αρθρο 7

 

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ

 

   1. Φωτοαντίγραφο του εγγράφου Έγκρισης Καταλλη­λότητας του γηπέδου.

 

   2. Χάρτης της ευρύτερης περιοχής (υπόβαθρο Γ.Υ.Σ.) σε κλίμακα 1:50.000 ή 1:20.000 όπου σημειώνεται με ευκρίνεια η ακριβής θέση του γηπέδου, η σύνδεση του με το οδικό και τα λοιπά δίκτυα τεχνικής υποδομής της ευρύτερης περιοχής, καθώς και η χιλιομετρική απόστα­ση από τον πλησιέστερο ΟΤΑ.

 

   3. Σχέδιο Γενικής Διάταξης του γηπέδου με τον προ­σανατολισμό του σε κλίμακα 1:1000 ως 1:2000, όπου θα σημειώνονται ο χώρος της πίστας και η διαμόρφωση του, οι χώροι ασφαλείας (ζώνες), οι βοηθητικοί χώροι, οι χώροι parking, τα κτίρια με τις χρήσεις τους, οι χώροι των θεατών (κερκίδες), η διαμόρφωση και διευθέτηση του υπαίθριου περιβάλλοντα χώρου, ο δρόμος προσπέ­λασης με τον χαρακτηρισμό και το πλάτος του, τυχόν κόμβος κυκλοφοριακής σύνδεσης, όπως έχει εγκριθεί από την αρμόδια αρχή.

 

   4. Διάγραμμα κάλυψης του γηπέδου σε κλίμακα 1:1000 ως 1:2000 όπου αναγράφονται το εμβαδόν του γηπέδου, οι ισχύοντες στην περιοχή όροι δόμησης, οι επιτρεπόμενες επιφάνειες και οι αντίστοιχες πραγ­ματοποιούμενες αναλυτικά και συνολικά (αθλητικών χώρων, κτισμάτων κ.λ.π.). Το διάγραμμα κάλυψης πρέ­πει να είναι θεωρημένο από το αρμόδιο Πολεοδομικό Γραφείο για τους γενικούς ή ειδικούς όρους δόμησης που ισχύουν στην περιοχή, αν υπάρχει ή όχι αναστολή οικοδομικών εργασιών στην περιοχή. Τα παραπάνω μπορούν να βεβαιώνονται από το μηχανικό με υπεύ­θυνη δήλωση, με την προϋπόθεση ότι ισχύουν οι ίδιοι όροι δόμησης και λοιπές διατάξεις, όπως είχαν βε­βαιωθεί κατά την έγκριση καταλληλότητας γηπέδου από το αρμόδιο πολεοδομικό γραφείο.

 

   5. Σχέδιο χάραξης της πίστας σε κλίμακα 1:1000 με τις απαραίτητες συμπληρωματικές εγκαταστάσεις της για τη διοργάνωση και την ασφάλεια των αγώνων υπο­γεγραμμένο από ειδικό σύμβουλο και προεγκεκριμένο ως προς την ασφάλεια και την καταλληλότητα των υποδομών από τις από τις Διεθνείς Ομοσπονδίες μη­χανοκίνητου αθλητισμού (FIA και FIM) ή τις αντίστοιχες ελληνικές ομοσπονδίες .

 

   6. Αρχιτεκτονικά Σχέδια ανά τύπο κτιρίου

α. Κατόψεις όπου σημειώνονται πλήρεις διαστάσεις, τα εμβαδά των χώρων, εξοπλισμός και στάθμες εσωτερικών χώρων και περιβάλλοντος χώρου. Επίσης σημειώνονται οι χαρακτηρισμοί των χώρων σε κλίμακα 1:50

β. Τομές δύο (2) σε κλίμακα 1:50

γ. Όψεις τέσσερις (4) σε κλίμακα 1:50

 

   7. Τεχνική Έκθεση, στην οποία αναφέρονται τα βασι­κά χαρακτηριστικά των αθλητικών χώρων (γεωμετρικά χαρακτηριστικά, κλίσεις) και των βοηθητικών, τα υλικά που θα χρησιμοποιηθούν κατά περίπτωση, οι κατασκευ­ές ασφαλείας καθώς και ο αριθμός και το είδος του μόνιμου, κινητού εξοπλισμού που θα χρησιμοποιηθεί ανάλογα με τα χαρακτηριστικά χρήσης του.

 

   8. Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων από την αρμ5δια υπηρεσία του ΥΠΕΧΩΔΕ

 

   9. Αλλα δικαιολογητικά :

Κατά το στάδιο αυτό προσκομίζονται επιπλέον όσα έγγραφα και εγκρίσεις συναρμοδίων φορέων που συ­νοδεύουν την Έγκριση Καταλληλότητας του γηπέδου όπως η έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης. Είναι δυνατόν σε ειδικές περιπτώσεις να ζητηθούν από τον Ε.Ο.Τ., στη φάση έγκρισης της μελέτης των αθλητικών χώρων και των αρχιτεκτονικών, γνωματεύσεις άλλων φορέων, όπως η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού.

Τα παραπάνω δικαιολογητικά (2-6) υποβάλλονται σε πέντε (5) αντίτυπα, σφραγισμένα και υπογεγραμμένα από κατά νόμο αρμόδιο διπλωματούχο μηχανικό και η μα σειρά να φέρει τα απαιτούμενα από το νόμο χαρ­τόσημα και μηχανόσημα.

 

  

Αρθρο 8

 

ΕΙΔΙΚΟ ΣΗΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

 

   1.  Το αυτοκινητόδρομο λειτουργεί με Ειδικό Σήμα Λειτουργίας, το οποίο χορηγείται εφάπαξ από την αρ­μόδια Διεύθυνση του EOT και εκδίδεται επ' ονόματι της επιχείρησης, εφ' όσον έχει εφαρμοσθεί η εγκεκριμένη από τον EOT αρχιτεκτονική μελέτη και υποβληθούν τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

α) Αίτηση του επιχειρηματία ή σε περίπτωση νομικού προσώπου αίτηση του νομίμου εκπροσώπου αυτού συνοδευόμενη από τα νόμιμα δικαιολογητικά σύστασης και λειτουργίας της εταιρείας.

β) Συμφωνητικό μίσθωσης εφόσον πρόκειται για μισθωμένη επιχείρηση.

γ) Αντίγραφο ποινικού μητρώου τύπου Β' του επιχει­ρηματία ή του νομίμου εκπροσώπου.

δ) Οικοδομική άδεια.

ε) Πιστοποιητικό Πυρασφάλειας.

στ) Βεβαίωση καλής λειτουργίας του αποχετευτικού συστήματος από τη Διεύθυνση Υγιεινής της οικείας Νομαρχίας

ζ) Βεβαίωση μηχανολόγου - ηλεκτρολόγου για την ορθή λειτουργία όλων των ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων.

η) Κάθε άλλο δικαιολογητικό και όλες τις νόμιμες άδειες, που απαιτούνται για τη διαπίστωση της συν­δρομής των νομίμων προϋποθέσεων χορήγησης του ειδικού σήματος λειτουργίας.

 

   2. Πριν τη χορήγηση του ειδικού σήματος λειτουργίας διενεργείται αυτοψία από τις αρμόδιες υπηρεσίες του EOT για να διαπιστωθεί αν έχει υλοποιηθεί και εφαρ­μοστεί πιστά η εγκεκριμένη από τον EOT αρχιτεκτονική μελέτη και αν οι ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις και ο εξοπλισμός πληρούν τις προδιαγραφές του άρ­θρου 4 του παρόντος διατάγματος.

 

   3. Τα δικαιολογητικά των οποίων η ισχύς λήγει αντικα­θίστανται υποχρεωτικά προ της λήξης τους, άλλως το ειδικό σήμα λειτουργίας ανακαλείται. Το σήμα επαναχο­ρηγείται με την υποβολή των δικαιολογητικών που έλη­ξαν. Σε περίπτωση αλλαγής επιχειρηματία εκδίδεται νέο σήμα με την υποβολή των αναφερομένων στην παραπά­νω παράγραφο 1, περιπτ. α, β και γ, δικαιολογητικών.

 

   4. Με Απόφαση του Υπουργού Τουριστικής Ανάπτυξης, η οποία δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσε­ως, ρυθμίζεται κάθε άλλη λεπτομέρεια για την εφαρ­μογή των παραπάνω παραγράφων.

 

   5. Το παραπάνω ειδικό σήμα λειτουργίας του αυτοκι­νητοδρόμου δεν απαλλάσσει τους υπευθύνους από την υποχρέωση της λήψης άδειας τέλεσης των αγώνων του μηχανοκίνητου αθλητισμού από τον αρμόδιο κρατικό φορέα κάθε φορά, καθώς και από την υποχρέωση λήψης επιμέρους αδειών, όπου απαιτείται, για τη λειτουργία της εγκατάστασης, από τους αρμόδιους φορείς.

 

  

Αρθρο 9

 

Προσαρτώνται και αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του παρόντος τα ακόλουθα πέντε υποδείγματα.

 

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ 1

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ 2

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ 3

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ 4

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ (να συμπληρωθεί)

ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ

α. Σε περίπτωση περισσότερων ιδιοκτητών εξ αδιαι­ρέτου, θα υποβάλλονται χωριστές δηλώσεις των ιδιο­κτητών ή κοινή δήλωση, στην οποία θα αναφέρονται τα ποσοστά συνιδιοκτησίας του κάθε ιδιοκτήτη.

β. Σε περίπτωση εταιρείας, τη δήλωση υπογράφει ο νόμιμος εκπρόσωπος της.

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ 5

 

 

Αρθρο 10

 

   ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ

 

   Η ισχύς του παρόντος αρχίζει από τη δημοσίευση του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

 

   Στην Υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης αναθέτουμε τη δημοσίευση και εκτέλεση του παρόντος Διατάγματος.