ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΒΟΥΛΗΣ 4286/2348/2003 ΦΕΚ 487/22.4.2003

 

 

Συμβάσεις χρηματοδοτικής μίσθωσης αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης από βουλευτές και Έλληνες ευρωβουλευτές.

 

 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

 

 

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις του άρθρου 11 του Κανονισμού της Βουλής (Μέρος Κοινοβουλευτικό) και

 

 

2. Την από 7.2.2003 απόφαση της Ολομέλειας της Βουλής, που λήφθηκε κατά τη Συνεδρίαση ΞΗ΄ 7.2.2003 (ΦΕΚ Α΄ 33), αποφασίζουμε:

 

 

1. Η σύμβαση μίσθωσης συνάπτεται εγγράφως μεταξύ βουλευτή ή Έλληνα ευρωβουλευτή (μισθωτής) και οποιασδήποτε επιχείρησης χρηματοδοτικής μίσθωσης αυτοκινήτων (εκμισθωτής), η οποία, έχει ή αποκτά, πριν από τη μίσθωση, την κυριότητα του υπό μίσθωση αυτοκινήτου, χωρίς όρους, αιρέσεις ή βάρη, με την επιφύλαξη της παρ.6 εδ.β΄, και λειτουργεί νόμιμα στην Ελλάδα, είτε σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 1665/1985 (Φ.Ε.Κ. Α΄194) είτε σύμφωνα με τις διατάξεις της 514439/ειδ. αριθ. 140/18.8.1994 απόφασης των Υπουργών Τουρισμού και Μεταφορών και Επικοινωνιών (Φ.Ε.Κ. Β΄ 660).

 

 

2. Αντικείμενο της μίσθωσης είναι η παράδοση στο μισθωτή ενός καινούργιου αυτοκινήτου ιδιωτικής χρήσης της επιλογής του, κυβισμού από 1600 μέχρι 2000 κυβικά εκατοστά και μέχρι επτά (7) θέσεων, για να χρησιμοποιεί αυτό, σύμφωνα με την κατά προορισμό χρήση του, κατά τη διάρκεια της περιόδου για την οποία εκλέγεται.

Η παράδοση του αυτοκινήτου στο μισθωτή γίνεται στον τόπο που ορίζεται στη σύμβαση, διαφορετικά στο χώρο στάθμευσης του Μεγάρου της Βουλής. Το αυτοκίνητο παραδίδεται από τον εκμισθωτή με δαπάνες του έτοιμο για χρήση ("με το κλειδί στο χέρι"), μαζί με τα απαραίτητα για την κυκλοφορία του έγγραφα, όπως την άδεια κυκλοφορίας, το σήμα με την απόδειξη καταβολής των τελών κυκλοφορίας, και το ειδικό σήμα ασφάλισης με επίσημο αντίγραφο του ασφαλιστηρίου συμβολαίου για όλη τη μισθωτική περίοδο. Επίσης, παραδίδεται ειδικό έντυπο με τις εργασίες τακτικής συντήρησης του αυτοκινήτου κατά χιλιομετρικές αποστάσεις ή και χρονικά διαστήματα. Για την παράδοση αυτών, συντάσσεται πρωτόκολλο παράδοσης - παραλαβής, που υπογράφεται από τα συμβαλλόμενα μέρη.

 

3. Η διάρκεια της μίσθωσης ορίζεται σε τριάντα έξι (36) μήνες και αρχίζει από την παράδοση του αυτοκινήτου και των ανωτέρω συνοδευτικών εγγράφων του στο μισθωτή, από την οποία αρχίζει και η υποχρέωση της Βουλής για την καταβολή του μισθώματος.

Το μίσθωμα, συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α., δεν μπορεί να είναι, για το σύνολο της μισθωτικής περιόδου, ανώτερο της λιανικής τιμής πώλησης του αυτοκινήτου, για 40.000 χιλιόμετρα ετησίως, και καταβάλλεται σε ισόποσες δόσεις ανά δίμηνο και μέχρι το τέλος του πρώτου μήνα κάθε μισθωτικού διμήνου. Το μίσθωμα προσαυξάνεται μέχρι πέντε (5) λεπτά για κάθε επιπλέον χιλιόμετρο πέραν των 120.000 χιλιομέτρων συνολικά για όλη τη μισθωτική περίοδο και καταβάλλεται συμψηφιστικά στο τέλος της μισθωτικής περιόδου.

 

4. Το αυτοκίνητο, ελεύθερο παντός βάρους ή δικαιώματος τρίτου, εκμισθώνεται και παραδίδεται στο μισθωτή με το συνήθη βασικό εξοπλισμό, με τον οποίο το διαθέτει στην ελληνική αγορά ο κατασκευαστής μέσω του εξουσιοδοτημένου αντιπροσώπου του και ο οποίος περιγράφεται αναλυτικά στα σχετικά έντυπα αυτού και στο τιμολόγιο αγοράς του αυτοκινήτου και στον οποίο μπορεί να περιλαμβάνεται αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και μεταλλικό χρώμα, κατ' επιλογή του μισθωτή. Τοποθέτηση άλλου πρόσθετου ή και διαφορετικού εξοπλισμού δεν επιτρέπεται.

 

 

5. Η σύμβαση μίσθωσης συνάπτεται χωρίς δικαίωμα εξαγοράς ή αγοράς του αυτοκινήτου οποτεδήποτε από το μισθωτή ή από συγγενείς του εξ αίματος ή εξ αγχιστείας μέχρι και του δεύτερου βαθμού. Σε περίπτωση λύσης ή λήξης της μισθωτικής περιόδου, ο μισθωτής αν κάνει χρήση του δικαιώματος μίσθωσης νέου αυτοκινήτου, δεν επιτρέπεται να μισθώνει το αυτοκίνητο της προηγούμενης μίσθωσης τόσο ο ίδιος όσο και οι ως άνω συγγενείς του για δικό τους λογαριασμό. Η παράβαση των απαγορεύσεων αυτών συνεπάγεται απόλυτη ακυρότητα της σύμβασης και την υποχρέωση επιστροφής των καταβληθέντων από τη Βουλή μισθωμάτων, τα οποία βεβαιώνονται σε βάρος του μισθωτή σε καθεμιά από τις ανωτέρω περιπτώσεις, σε βάρος δε και του εκμισθωτή στην περίπτωση πώλησης ή μίσθωσης του αυτοκινήτου στο μισθωτή, ως "εις ολόκληρον" υπόχρεων και εισπράττονται με βάση τις διατάξεις του Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων.

 

 

6. Πριν από τη σύναψη της σύμβασης, ο βουλευτής ή ο ευρωβουλευτής προσκομίζει στη Διεύθυνση Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής και για το αυτοκίνητο της επιλογής του: α) Τρεις έγγραφες προσφορές ισάριθμων επιχειρήσεων της παραγράφου 1, από τις οποίες καμία δεν επιτρέπεται να συμμετέχει στον ίδιο όμιλο επιχειρήσεων με άλλη. β) Υπεύθυνη δήλωση, του Νόμου 1599/1985 κάθε προσφέρουσας επιχείρησης στην οποία αναφέρονται και οι λοιπές επιχειρήσεις της παρ.1, που ανήκουν τυχόν στον ίδιο όμιλο με αυτή, ή δηλώνεται ότι δεν συντρέχει τέτοια περίπτωση και γ) Βεβαίωση του αντιπροσώπου - εισαγωγέα για τη λιανική τιμή πώλησης του αυτοκινήτου με το συνήθη βασικό εξοπλισμό σύμφωνα με την παράγραφο 4.

Κατ' εξαίρεση, επιτρέπεται η σύμπραξη επιχειρήσεων της παρ.1 του ίδιου ομίλου, για την υποβολή κοινής προσφοράς και την εκμίσθωση του αυτοκινήτου, εφόσον η μία τουλάχιστον έχει ή αποκτά την κυριότητα αυτού και οι λοιπές συμμετέχουν "εις ολόκληρον" στις απορρέουσες από τη σύμβαση μίσθωσης υποχρεώσεις τους.

Η ανωτέρω Διεύθυνση μετά από τον κατ' αρχήν έλεγχο των προαναφερόμενων εγγράφων χορηγεί σχετική βεβαίωση, η οποία μνημονεύεται και προσαρτάται στη σύμβαση μίσθωσης με ποινή ακυρότητας αυτής. Σχέδιο της σύμβασης αυτής προσκομίζεται προς της υπογραφής της στην ως άνω Διεύθυνση, η οποία, αφού διαπιστώσει ότι οι όροι της δεν είναι αντίθετοι προς τις ρυθμίσεις της παρούσης απόφασης και της από 7.2.2003 απόφασης της Ολομέλειας της Βουλής, χορηγεί σχετική βεβαίωση, που προσαρτάται επίσης, επί ποινή ακυρότητας, στη σύμβαση μίσθωσης.

 

 

7. Η σύμβαση μίσθωσης συνάπτεται με την επιχείρηση που προσφέρει το μικρότερο κατά τα ανωτέρω (παρ. 3, 4) μίσθωμα. Τα τυχόν αναγκαία για την κατάρτιση της σύμβασης τέλη, φόροι, δικαιώματα τρίτων και λοιπά έξοδα βαρύνουν τον εκμισθωτή.

 

 

8. Για την παρακολούθηση των συμβάσεων μίσθωσης των αυτοκινήτων, η Διεύθυνση Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής τηρεί Ειδικό Βιβλίο, στο οποίο καταχωρίζει κατ' αύξοντα αριθμό κάθε σύμβαση. Η καταχώριση περιλαμβάνει κατά μερίδα τους συμβαλλόμενους, την περιγραφή του αυτοκινήτου (εργοστάσιο, τύπος, κυβισμός κ.λπ.), την άδεια και τον αριθμό κυκλοφορίας, το χρόνο παράδοσης στο μισθωτή, την ασφάλιση και την καταβολή των τελών κυκλοφορίας και κάθε περαιτέρω στάδιο εξέλιξης της σύμβασης.

 

 

9. Αναγκαία παραστατικά για την καταβολή του μισθώματος αποτελούν:

- Η σύμβαση μίσθωσης, η οποία περιλαμβάνει και την τιμή λιανικής πώλησης του αυτοκινήτου (ανωτέρω παρ. 3,4).

- Οι τρεις προσφορές των υποψήφιων εκμισθωτών, με τις αντίστοιχες δηλώσεις της παραγράφου 6.

- Βεβαίωση του εισαγωγέα

- αντιπροσώπου για τη λιανική τιμή πώλησης του αυτοκινήτου με το συνήθη βασικό του εξοπλισμό, σύμφωνα με την παρ.4.

- Φωτοτυπία του τιμολογίου αγοράς και υπεύθυνη δήλωση του εκμισθωτή του Νόμου 1599/1985, με την οποία δηλώνεται ότι το αυτοκίνητο ανήκει κατά κυριότητα σ' αυτόν, ελεύθερο παντός βάρους ή δικαιώματος τρίτου.

- Φωτοτυπίες της άδειας κυκλοφορίας, του ειδικού σήματος ασφάλισης, του ασφαλιστηρίου συμβολαίου και της απόδειξης καταβολής των τελών κυκλοφορίας.

- Το πρακτικό παραλαβής του αυτοκινήτου από το μισθωτή με τις υπογραφές των συμβαλλόμενων.

 

10. Τα παραστατικά υποβάλλονται στη Διεύθυνση Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής, αμέσως μετά από την υπογραφή της σύμβασης, η οποία οφείλει να καταχωρεί αυτή με την ημερομηνία κατάθεσής της στο Ειδικό Βιβλίο, που προβλέπεται στην παράγραφο οκτώ (8) και να κινεί τη διαδικασία καταβολής του μισθώματος την οποία ολοκληρώνει το αργότερο έως το τέλος του πρώτου μήνα κάθε μισθωτικού διμήνου.

 

 

11. Το μίσθωμα καταβάλλεται, για λόγους διαχειριστικούς, κατευθείαν στον εκμισθωτή, ύστερα από την υποβολή του σχετικού τιμολογίου, χωρίς να δημιουργείται υπέρ αυτών οποιαδήποτε άλλη αξίωση έναντι της Βουλής.

 

12. Α΄. Αν ο μισθωτής παραιτηθεί ή εκπέσει από τη βουλευτική ιδιότητα, υποχρεούται αυτός και, αν αποβιώσει, υποχρεούνται, αντιστοίχως, οι κληρονόμοι του, να παραδώσουν το αυτοκίνητο και τα έγγραφα που το συνοδεύουν στον εκμισθωτή, στον τόπο που ορίζεται στη σύμβαση, διαφορετικά στο χώρο στάθμευσης του Μεγάρου της Βουλής, το αργότερο μέσα σε δέκα (10) ημέρες από την επόμενη ημέρα της παραίτησης ή της έκπτωσης ή του θανάτου. Στις περιπτώσεις αυτές η μίσθωση συνεχίζεται με μισθωτή τον βουλευτή που καταλαμβάνει την κενούμενη, κατά περίπτωση, έδρα και ο οποίος υπεισέρχεται αυτοδικαίως στη μίσθωση, από και με την παράδοση του αυτοκινήτου, σύμφωνα με την παράγραφο 2, σε αυτόν, έχοντας, ως μισθωτής, με βάση το πρωτόκολλο παραλαβής, όλα τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που απορρέουν έκτοτε από αυτήν, χωρίς την υπογραφή νέας σύμβασης.

Ο προηγούμενος μισθωτής ή οι κληρονόμοι του υποχρεούνται να αποδώσουν στη Βουλή το μίσθωμα που αντιστοιχεί σε κάθε ημέρα καθυστέρησης στην παράδοση του αυτοκινήτου στον εκμισθωτή πέραν της ανωτέρω προθεσμίας των δέκα (10) ημερών.

Β΄. Αν διαλυθεί η Βουλή ή λήξει η βουλευτική περίοδος κατά τη διάρκεια της μισθωτικής περιόδου, οι συμβάσεις μίσθωσης εξακολουθούν να ισχύουν. Για τις συμβάσεις των μισθωτών που δεν επανεκλέγονται, ισχύουν ανάλογα, από την επόμενη ημέρα της ανακήρυξης των νέων βουλευτών, όσα προβλέπονται στην προηγούμενη περίπτωση Α΄, αλλά η υπεισέλευση των νέων βουλευτών σε αυτές γίνεται με κλήρωση, που διενεργείται από τη Διεύθυνση Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής, και στην οποία καλούνται για να παραστούν.

 

13. Ο εκμισθωτής, καθ' όλη τη διάρκεια της μισθωτικής περιόδου, υποχρεούται να προσφέρει, για κάθε αυτοκίνητο, με δικές του αποκλειστικά δαπάνες και επιμέλεια,

τις ακόλουθες υπηρεσίες:

Α΄. Τη συντήρηση του αυτοκινήτου, σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή, στα προτεινόμενα από αυτόν χρονικά διαστήματα ή και χιλιομετρικές αποστάσεις (τακτική συντήρηση - service), σε συνεργεία του επίσημου αντιπροσώπου του ή και σε εξουσιοδοτημένα από αυτόν συνεργεία. Η συντήρηση περιλαμβάνει και τα αναγκαία γνήσια αναλώσιμα και ανταλλακτικά, την κάρτα καυσαερίων και τα τέλη κυκλοφορίας.

Β΄. Την αποκατάσταση πάσης φύσεως, είδους και έκτασης βλαβών, φθορών και ζημιών, που προξενούνται ή παρουσιάζονται στο αυτοκίνητο ή και στον εξοπλισμό του, από οποιαδήποτε αιτία, συμπεριλαμβανομένων των γεγονότων ανωτέρας βίας και των περιπτώσεων κλοπής.

Γ΄. Την αντικατάσταση των ελαστικών μετά από φυσιολογική φθορά (υποχρεωτικά μετά από κάθε 40.000 χλμ.)

με ίδιου τύπου ελαστικά σε συνεργεία της περίπτωσης Α΄.

Δ΄. Υπηρεσίες πάσης φύσεως και είδους οδικής βοήθειας, σε περίπτωση ατυχήματος, βλάβης ή ακινητοποίησης για οποιοδήποτε λόγο του αυτοκινήτου, όπως η μεταφορά του αυτοκινήτου στο πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο συνεργείο και η μεταφορά των επιβατών στον πλησιέστερο συγκοινωνιακό σταθμό.

Ε΄. Τη μικτή ασφάλιση του κάθε αυτοκινήτου σε αναγνωρισμένου κύρους ασφαλιστική εταιρεία (ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Α΄), η οποία να καλύπτει κατά ζημία την αστική ευθύνη του οδηγού, ανεξάρτητα από οποιαδήποτε υπαιτιότητά του:

α. Για τις υλικές ζημιές και βλάβες του ίδιου του αυτοκινήτου, στην ανωτέρω περίπτωση Β΄, για κεφάλαιο ισόποσο της λιανικής τιμής πώλησής του κατά την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης.

β. Για τις υλικές ζημιές τρίτων και τις σωματικές βλάβες και βλάβες της υγείας του οδηγού, των συνεπιβατών και των τρίτων για κεφάλαια ισόποσα τουλάχιστον των αντίστοιχων κατώτερων ορίων που προβλέπονται κάθε φορά από τις κείμενες διατάξεις.

ΣΤ΄. Την παροχή στο μισθωτή ίδιου ή όμοιου τύπου και κυβισμού αυτοκινήτου, αν η συντήρηση, η επισκευή και, γενικά, η αποκατάσταση των ζημιών πρόκειται να διαρκέσει περισσότερο από πέντε (5) εργάσιμες ημέρες και για όσο διάστημα διαρκέσει. Αν ο εκμισθωτής δεν εκπληρώσει την υποχρέωσή του αυτή εντός χρονικού διαστήματος δύο (2) εργάσιμων ημερών από της, καθ' οιονδήποτε τρόπο, σχετικής ειδοποίησής του, θα παρακρατείται από το οφειλόμενο μίσθωμα ποσό που αντιστοιχεί στο μίσθωμα κάθε ημέρας καθυστέρησης.

Ζ΄. Την παράδοση ενός καινούργιου αυτοκινήτου ίδιου τύπου ή ισοδύναμου αντίστοιχου του ίδιου κατασκευαστή, αν το μισθωμένο αυτοκίνητο δεν παράγεται πλέον, σε περίπτωση που η ζημιά ή βλάβη ή φθορά (παράγραφος 13 Β΄) δεν μπορεί να αποκατασταθεί χωρίς επιπτώσεις στην ασφαλή οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου ή αν, για λόγους οικονομικούς, είναι ασύμφορη η αποκατάστασή τους.

Η παράδοση του νέου αυτοκινήτου γίνεται, όπως ορίζεται στην παράγραφο 2, το αργότερο μέσα σε ένα (1) μήνα από την ημέρα κατά την οποία ο εκμισθωτής έλαβε, με οποιονδήποτε τρόπο, γνώση της αδυναμίας ή του οικονομικώς ασύμφορου της επισκευής.

Μέχρι την εν λόγω παράδοση, ισχύουν ανάλογα όσα προβλέπονται στην προηγούμενη περίπτωση ΣΤ΄ της παρούσης παραγράφου.

Η΄. Τα προβλεπόμενα στις περιπτώσεις ΣΤ΄ και Ζ΄ ισχύουν ανάλογα και για τις περιπτώσεις πρόσκαιρης και οριστικής κλοπής του αυτοκινήτου, με εξαίρεση την προθεσμία παράδοσης του νέου αυτοκινήτου η οποία δεν μπορεί να υπερβαίνει τους τέσσερις (4) μήνες.

 

14. Το μισθωτή βαρύνουν: α) οι δαπάνες πράσινης κάρτας, καυσίμων και τα τυχόν επιβαλλόμενα πρόστιμα ή χρηματικές ποινές και λοιπά τέλη για παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και β) οι δαπάνες για την αντικατάσταση των ελαστικών πλην της περίπτωσης της παραγράφου 13 Γ΄, την επιδιόρθωση αυτών, των ζαντών, της εσωτερικής επένδυσης, των ελαστικών των υαλοκαθαριστήρων, της αντικατάστασης των λαμπτήρων και των καθρεπτών, καθώς και κάθε άλλη ζημία του αυτοκινήτου, της οποίας το κόστος αποκατάστασης, συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α., δεν υπερβαίνει συνολικά τα τριακόσια (300) ευρώ και με την προϋπόθεση ότι οι ανωτέρω δαπάνες και ζημίες δεν έχουν ασφαλισθεί σύμφωνα με την παράγραφο 13 Ε΄.

 

15. Η Βουλή, σε περίπτωση λύσης της μίσθωσης για οποιαδήποτε αιτία, δικαιούται είτε να μισθώσει το αυτοκίνητο για δικό της λογαριασμό έως τη λήξη της μισθωτικής περιόδου με τους ίδιους όρους χωρίς την υπογραφή νέας σύμβασης και χωρίς να υποκαθίσταται στις, μέχρι την παράδοση του αυτοκινήτου σε αυτήν, οποιεσδήποτε υποχρεώσεις του μισθωτή έναντι του εκμισθωτή ή και τρίτων, είτε να εξαγοράσει το αυτοκίνητο, καταβάλλοντας στον εκμισθωτή την υπολειπόμενη αξία του, η οποία καθορίζεται μετά από διαπραγμάτευση και η οποία είναι ανάλογη με τα διανυθέντα χιλιόμετρα και την κατάσταση του αυτοκινήτου. Το δικαίωμα εξαγοράς από τη Βουλή ασκείται και κατά τη λήξη της μισθωτικής περιόδου.

Αν η Βουλή μισθώσει το αυτοκίνητο σύμφωνα με τα ανωτέρω εφαρμόζονται αναλόγως οι διατάξεις του πρώτου και του τελευταίου εδαφίου της παραγράφου 12 Α΄.

 

16. Η πρόθεση της Βουλής για μίσθωση ή εξαγορά του αυτοκινήτου εκδηλώνεται με σχετικό έγγραφό της προς τον εκμισθωτή, το οποίο κοινοποιείται σε αυτόν μέσα σε αποκλειστική προθεσμία είκοσι (20) ημερών, η οποία αρχίζει από την ημερομηνία που γνωστοποίησε στη Βουλή τη λύση ή τη λήξη της μίσθωσης, κατά περίπτωση, με σχετικό έγγραφό του. Παράλειψη της γνωστοποίησης αυτής από τον εκμισθωτή θεμελιώνει δικαίωμα της Βουλής να αξιώσει από αυτόν την αποκατάσταση κάθε θετικής και αποθετικής ζημίας της.

Παραστατικά συνέχισης της μίσθωσης συνιστούν τα ανωτέρω έγγραφα και το πρωτόκολλο παραλαβής του αυτοκινήτου από τη Βουλή, από την οποία αρχίζει εκ νέου η καταβολή του μισθώματος για τον εφεξής χρόνο.

 

17. Η Βουλή, σε περίπτωση που αποφασίσει την εξαγορά του αυτοκινήτου, δικαιούται να διενεργήσει με δαπάνες της τεχνικό έλεγχο από τεχνικούς της επιλογής της για να διαπιστωθεί η κατάστασή του. Ο εκμισθωτής υποχρεούται να διευκολύνει τον έλεγχο, παραδίδοντας αμέσως και χωρίς όρους το αυτοκίνητο στους τεχνικούς στο χώρο στάθμευσης του Μεγάρου της Βουλής. Το πόρισμα του ελέγχου και η εκδηλωθείσα πρόθεση της Βουλής για εξαγορά του αυτοκινήτου δεν τη δεσμεύουν για την ολοκλήρωση της σχετικής διαδικασίας ούτε δημιουργούν οποιοδήποτε αντίστοιχο δικαίωμα υπέρ του εκμισθωτή ή αξίωση αυτού για αποζημίωσή του.

 

18. Για την εξαγορά, υπογράφεται σχετική σύμβαση, το δε τίμημα επιβαρύνεται με κρατήσεις υπέρ του Μ.Τ.Π.Υ. και του Τ.Α.Υ.Β. (συνολικά 7,17%).

Τα τυχόν αναγκαία για την κατάρτιση της σύμβασης εξαγοράς τέλη, φόροι, δικαιώματα τρίτων και λοιπά έξοδα βαρύνουν τον εκμισθωτή.

Με την υπογραφή της σύμβασης, το αυτοκίνητο μεταβιβάζεται κατά πλήρη κυριότητα στη Βουλή, ελεύθερο παντός βάρους ή δικαιώματος του εκμισθωτή ή οποιουδήποτε τρίτου και παραδίδεται σε αυτήν στο χώρο στάθμευσης του Μεγάρου της με την υπογραφή σχετικού πρωτοκόλλου.

Για την έκδοση της άδειας κυκλοφορίας, εφαρμόζεται το τελευταίο εδάφιο της παραγράφου 8 του άρθρου 143 του Κανονισμού της Βουλής (Μέρος Β).

Παραστατικά για την καταβολή του τιμήματος εξαγοράς αποτελούν:

- Η σχετική σύμβαση.

- Το πρωτόκολλο παράδοσης και παραλαβής του αυτοκινήτου από τη Βουλή.

- Το τιμολόγιο πώλησης του αυτοκινήτου σε αυτήν.

 

19. Κατά τη διάρκεια της μισθωτικής περιόδου, δεν επιτρέπεται η μεταβολή των όρων της σύμβασης. Όροι αυτής, καθώς και τυχόν μεταγενεστέρων τροποποιήσεών της, που είναι αντίθετοι προς τις ρυθμίσεις της παρούσης απόφασης και της από 7.2.2003 απόφασης της Ολομέλειας της Βουλής κατά το μέρος που δεν τροποποιείται με την εν λόγω απόφαση, δεν έχουν ισχύ, επιφέρουν απόλυτη ακυρότητα της σύμβασης και απαλλάσσουν τη Βουλή από την υποχρέωση καταβολής του μισθώματος, εφαρμοζομένης αναλόγως για τα τυχόν καταβληθέντα μισθώματα της διάταξης του τελευταίου εδαφίου της παραγράφου 5.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.