ΤρΔΠρΠειρ 32/2010

 

Αίτηση ακύρωσης - Αλλοδαποί - Ειδικό Δελτίο Ταυτότητας Ομογενούς (Ε.Δ.Τ.Ο) - Απόφαση Διοικητή Τμήματος Αλλοδαπών με την οποία απορρίφθηκε αίτημα για ανανέωση ειδικού δελτίου ταυτότητας ομογενούς - Αμφισβήτηση ιδιότητας του ομογενούς - Ειδική Επιτροπή Ομογενών - Κατάθεση πλαστών δικαιολογητικών -.

 

 

Δεκτή η αίτηση ακύρωσης κατά της απόφασης του Διοικητή Τμήματος Αλλοδαπών με την οποία απορρίφθηκε αίτημα για ανανέωση ειδικού δελτίου ταυτότητας ομογενούς. Κρίθηκε, κατά πλειοψηφία, ότι από τις διατάξεις του άρθρου 17 του Ν. 1975/1991 και της υπ’ αριθμό 4000/3/10δ’/2005 Κ.Υ.Α. προκύπτει ότι προβλέπεται ειδική διαδικασία για την εξέταση των αιτήσεων χορήγησης ή ανανέωσης Ε.Δ.Τ.Ο., ενώ σε περίπτωση αμφισβήτησης σχετικά με την ιδιότητα του αιτούντος ως ομογενούς η υπόθεση παραπέμπεται αυτεπαγγέλτως από την αρμόδια υπηρεσία στην αρμόδια επιτροπή ομογενών, η οποία γνωματεύει σχετικά, αφού προηγουμένως κλητεύσει τον αιτούντα να παραστεί ενώπιον της. Εξάλλου, και στην περίπτωση της απόρριψης αιτήματος ανανέωσης λόγω υποβολής πλαστών δικαιολογητικών, συντρέχει ο αυτός σκοπός, για τον οποίο τάσσεται ως ουσιώδης τύπος της διαδικασίας η προηγούμενη γνώμη της ειδικής επιτροπής, είναι δε ο σκοπός αυτός η εξ υπαρχής εξέταση του κρίσιμου ζητήματος της ελληνικής καταγωγής του ενδιαφερομένου αλλοδαπού με την αυτοπρόσωπη εμφάνιση του και την υποβολή τυχόν πρόσθετων αποδεικτικών στοιχείων ενώπιον ειδικού συλλογικού διοικητικού οργάνου. (Αντίθετη μειοψηφία: η προηγούμενη γνώμη της ανωτέρω ειδικής επιτροπής απαιτείται ως ουσιώδης τύπος της ανωτέρω διαδικασίας μόνο στην περίπτωση, που από τα υποβληθέντα δικαιολογητικά ανακύπτει ουσιαστική αμφισβήτηση ως προς την ελληνική καταγωγή του ενδιαφερομένου αλλοδαπού, ενώ, αντίθετα, στην περίπτωση, που τα προσκομισθέντα δικαιολογητικά είναι πλαστά, δεν απαιτείται η προηγούμενη γνωμάτευση της ανωτέρω επιτροπής).

 

 

Αριθμός απόφασης Α32/2010

ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ

ΤΜΗΜΑ

3ο ΤΡΙΜΕΛΕΣ

ΑΚΥΡΩΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

 

 

Συνεδρίασε δημόσια στις 6 Μαΐου 2009, με δικαστές τους: Ασπασία Κορωνιώτου, Πρόεδρο Πρωτοδικών Διοικητικών Δικαστηρίων, Δήμητρα Λάσκαρη και Αθανάσιο Σκουρλή (Εισηγητή), Πρωτοδίκες Διοικητικών Δικαστηρίων, και γραμματέα τον Γεώργιο Κουρεντζή, δικαστικό υπάλληλο.

 

Για να δικάσει την από 26.1.2009 αίτηση ακύρωσης.

 

Τ ο υ ..., υπηκόου Aλβανίας, κατοίκου Κορυδαλλού Αττικής, οδός ..., ο οποίος παραστάθηκε ο ίδιος προκειμένου να νομιμοποιήσει τον υπογράφοντα την αίτηση δικηγόρο Σπύρο Βουρζίδη.

 

Κ α τ ά του Υπουργού Εσωτερικών, ο οποίος  παραστάθηκε με την δικαστική αντιπρόσωπο Μαργαρίτα Μαντά.

 

Κατά τη δημόσια συζήτηση που ακολούθησε, το Δικαστήριο άκουσε:

 

Τον Εισηγητή της υπόθεσης Πρωτοδίκη Διοικητικών Δικαστηρίων Αθανάσιο Σκουρλή, που διάβασε την σχετική έκθεση

 

Τον πληρεξούσιο του αιτούντος

 

Την αντιπρόσωπο του Υπουργού, η οποία ζήτησε την απόρριψή της.

Μετά τη δημόσια συνεδρίαση το Δικαστήριο συνήλθε σε διάσκεψη και αφού μελέτησε τη δικογραφία

 

 

Η κρίση του είναι η εξής:

 

 

Επειδή, με την κρινόμενη αίτηση, για την οποία κατατέθηκε το νόμιμο παράβολο (σχετ. το 1067634 σειράς Α’ ειδικό έντυπο παραβόλου) ζητείται παραδεκτώς η ακύρωση της 152027/6-β’/24.11.2008 απόφασης του Διοικητή του Τμήματος Αλλοδαπών Πειραιά, με την οποία απορρίφθηκε το από 10.01.2003 αίτημα του αιτούντος για ανανέωση του ειδικού δελτίου ταυτότητας ομογενούς (Ε.Δ.Τ.Ο.).

 

 

Επειδή, στο άρθρο 17 του ν. 1975/1991 (Α’ 184), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 24 του ν. 3320/2005 (Α’ 48), ορίζεται ότι: «1. Αλλοδαπός, που επικαλείται την ιδιότητα του ομογενούς, υποχρεούται να δηλώσει τούτο κατά την παρουσίασή του στην αρμόδια προς καταγραφή αστυνομική αρχή, προσκομίζοντας και τα επίσημα έγγραφα, που αποδεικνύουν τον ισχυρισμό του. 2. Σε περίπτωση αμφισβήτησης ως προς την ιδιότητα του αλλοδαπού ως ομογενούς αποφασίζει ο Υπουργός Δημόσιας Τάξης αυτεπάγγελτα ή ύστερα από αίτηση του ενδιαφερομένου. 3. Κατά τη διάρκεια της ανωτέρω εξέτασης ο Υπουργός Δημόσιας Τάξης δύναται, εφ όσον κρίνει τούτο ως επιβαλλόμενο χάριν του δημόσιου συμφέροντος, να διατάξει την άμεση αναχώρηση του αλλοδαπού, ο οποίος δεν δικαιούται να επανέλθει μέχρι να εκδοθεί η οριστική απόφαση. 4. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εξωτερικών, Εθνικής ʼμυνας, Εσωτερικών, Οικονομικών, Εργασίας και Δημόσιας Τάξης καθορίζονται οι προϋποθέσεις, η διάρκεια και η διαδικασία παροχής δικαιώματος εισόδου, διαμονής και εργασίας των ομογενών». Περαιτέρω στο άρθρο 1 της 4000/3/10-δ’/2005 κοινής υπουργικής απόφασης των Υπουργών Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και  Αποκέντρωσης, Οικονομίας και Οικονομικών, Εθνικής Αμυνας, Εξωτερικών, Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας και Δημόσιας Τάξης (Β’ 646) ορίζεται ότι : «1. Στους ομογενείς με αλβανική ιθαγένεια που διαμένουν στην Ελλάδα χορηγείται, μετά από αίτησή τους, άδεια διαμονής ενιαίου τύπου, σύμφωνα με τον Κανονισμό (ΕΚ) 1030/2002 ισχύος έως δέκα (10) ετών καθώς και ειδικό δελτίο ταυτότητας ομογενούς (Ε.Δ.Τ.Ο.) ισόχρονης διάρκειας, ο τύπος του οποίου καθορίζεται στο Α΄ Τμήμα του παραρτήματος. 2. Τη χορήγηση των εγγράφων της προηγούμενης παραγράφου δικαιούνται και οι σύζυγοι και κατιόντες των ως άνω ομογενών, ανεξαρτήτως εθνικής καταγωγής. 3. Ως υπηρεσίες υποδοχής των δικαιολογητικών και έκδοσης των ανωτέρω εγγράφων ορίζονται τα οικεία Τμήματα Αλλοδαπών για τους διαμένοντες στην περιοχή δικαιοδοσίας των Αστυνομικών Διευθύνσεων Αττικής και Θεσσαλονίκης και η υπηρεσία που χειρίζεται θέματα αλλοδαπών στην έδρα των Αστυνομικών Διευθύνσεων ή Υποδιευθύνσεων για τους διαμένοντες στην περιοχή δικαιοδοσίας των Γενικών Αστυνομικών Διευθύνσεων Περιφέρειας». Επιπλέον στο άρθρο 2 της ως άνω κοινής υπουργικής απόφασης ορίζεται ότι: «1. Για τη χορήγηση των εγγράφων του άρθρου 1, ο αιτών απαιτείται να κατέχει κατά περίπτωση : α. ομογενής : αα. διαβατήριο ή άλλο ισοδύναμο ταξιδιωτικό έγγραφο σε ισχύ. ββ. ισχύουσα ειδική προξενική θεώρηση εισόδου. γγ. επίσημα έγγραφα, που αποδεικνύουν τα πλήρη στοιχεία του. β. κατιών ομογενούς : αα. διαβατήριο ή άλλο ισοδύναμο ταξιδιωτικό έγγραφο σε ισχύ. ββ. ισχύουσα προξενική θεώρηση εισόδου. γγ. επίσημα στοιχεία, που αποδεικνύουν τα πλήρη στοιχεία του καθώς και τη συγγενική σχέση με ομογενή. Προκειμένου για κατιόντα ο οποίος γεννήθηκε και κατοικεί στην Ελλάδα, δεν απαιτείται η κατοχή ισχύουσας προξενικής θεώρησης εισόδου. γ. αλλογενής σύζυγος ομογενούς : αα. διαβατήριο ή άλλο ισοδύναμο ταξιδιωτικό έγγραφο σε ισχύ. ββ. ισχύουσα προξενική θεώρηση εισόδου. γγ. επίσημα έγγραφα, που αποδεικνύουν τα πλήρη στοιχεία του καθώς και την τέλεση και ισχύ του γάμου με ομογενή. 2. Με την κατάθεση των δικαιολογητικών οι Υπηρεσίες της παρ. 3 του προηγούμενου άρθρου χορηγούν στον αιτούντα σχετική βεβαίωση, ο τύπος της οποίας καθορίζεται στο Β΄ Τμήμα του παραρτήματος. Η βεβαίωση αυτή ισχύει για έξι (6) μήνες και ανανεώνεται ισόχρονα μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία εξέτασης του αιτήματος. 4. Σε περίπτωση αμφισβήτησης ως προς την ιδιότητα του ομογενή, η αίτηση με τη λοιπή αλληλογραφία διαβιβάζεται στην κατά την παρ. 5 αρμόδια ειδική επιτροπή ομογενών, η οποία γνωματεύει σχετικά. Ενώπιον της ειδικής επιτροπής καλείται να εμφανιστεί ο ενδιαφερόμενος, προσκομίζοντας τυχόν πρόσθετα στοιχεία. Αν ο ενδιαφερόμενος δεν εμφανιστεί, η διαδικασία συνεχίζεται κανονικά. 5. Συγκροτούνται ειδικές επιτροπές ομογενών, ως εξής: α. β. γ. Ειδική Επιτροπή Ομογενών Πειραιά, με έδρα το Τμήμα Αλλοδαπών Πειραιά, η οποία εξετάζει αιτήσεις που υποβάλλονται στα Τμήματα Αλλοδαπών Πειραιά και Νοτιοανατολικής Αττικής καθώς και στις υφιστάμενες υπηρεσίες των Γενικών Αστυνομικών Διευθύνσεων Περιφέρειας Κρήτης, Βορείου Αιγαίου και Νοτίου Αιγαίου. ». Περαιτέρω στο άρθρο 3 της ανωτέρω απόφασης ορίζεται ότι: «1. Για την ανανέωση της άδειας διαμονής ενιαίου τύπου και του Ε.Δ.Τ.Ο., με την επιφύλαξη του άρθρου 5 παρ. 1, απαιτείται ο ομογενής να προσκομίσει διαβατήριο ή άλλο ισοδύναμο ταξιδιωτικό έγγραφο σε ισχύ. Προκειμένου περί αλλογενούς συζύγου ομογενούς, απαιτείται επιπλέον η προσκόμιση στοιχείων, από τα οποία να αποδεικνύεται η μη λύση του γάμου με διαζύγιο. 2. Κατά την ανανέωση του Ε.Δ.Τ.Ο. που χορηγήθηκε σύμφωνα με τις διατάξεις της καταργούμενης με το άρθρο 8 απόφασης, στον ομογενή χορηγούνται τα έγγραφα που προβλέπονται στο άρθρο 1, εφόσον συντρέχουν οι προϋποθέσεις της προηγούμενης παραγράφου. 3. Αν κατά την ανανέωση υφίστανται βάσιμα στοιχεία από τα οποία αμφισβητείται η ιδιότητα του αιτούντος ως ομογενή, η αρμόδια υπηρεσία παραπέμπει την αλληλογραφία στην αρμόδια ειδική επιτροπή ομογενών της παρ. 5 του άρθρου 2, προκειμένου να ενεργήσει σύμφωνα με όσα ορίζονται στις παραγράφους 4 και 7 του ιδίου ως άνω άρθρου. Μέχρι να ολοκληρωθεί η εξέταση στον αιτούντα χορηγείται η προβλεπόμενη από την παράγραφο 2 του προηγουμένου άρθρου βεβαίωση. 4. ». Τέλος στο άρθρο 5 ορίζεται ότι: «1. Εφόσον συντρέχουν λόγοι δημόσιας τάξης ή ασφάλειας και ιδίως σε περίπτωση τελεσίδικης καταδίκης του αιτούντος για κακούργημα ή πλημμέλημα σε ποινή φυλάκισης τουλάχιστον ενός (1) έτους, η αρμόδια υπηρεσία δύναται να αρνηθεί τη χορήγηση ή την ανανέωση της άδειας διαμονής ενιαίου τύπου καθώς και του Ε.Δ.Τ.Ο. με αιτιολογημένη απόφασή της, η οποία κοινοποιείται στον ενδιαφερόμενο …». Σύμφωνα με τις ανωτέρω διατάξεις, προβλέπεται ειδική διαδικασία για την εξέταση των αιτήσεων χορήγησης ή ανανέωσης ειδικού δελτίου ταυτότητας ομογενών ενώ σε περίπτωση αμφισβήτησης σχετικά με την ιδιότητα του αιτούντος ως ομογενή η υπόθεση παραπέμπεται αυτεπαγγέλτως από την αρμόδια υπηρεσία στην αρμόδια ειδική επιτροπή ομογενών, η οποία γνωματεύει σχετικά, αφού προηγουμένως κλητεύσει τον αιτούντα να παραστεί ενώπιόν της. Εξάλλου και στην περίπτωση της απόρριψης αιτήματος ανανέωσης λόγω υποβολής πλαστών δικαιολογητικών, συντρέχει ο αυτός σκοπός, για τον οποίο τάσσεται ως ουσιώδης τύπος της διαδικασίας η προηγούμενη γνώμη της ειδικής επιτροπής, είναι δε ο σκοπός αυτός η εξ υπαρχής εξέταση του κρισίμου ζητήματος της ελληνικής καταγωγής του ενδιαφερομένου αλλοδαπού με την αυτοπρόσωπη εμφάνισή του και την υποβολή τυχόν προσθέτων αποδεικτικών στοιχείων ενώπιον ειδικού συλλογικού διοικητικού οργάνου (πρβλ. ΣτΕ 4032/2008, 2669, 2670/2006).

 

 

Επειδή, στην προκείμενη περίπτωση από τα στοιχεία της δικογραφίας προκύπτουν τα εξής: ο αιτών μαζί με την σύζυγό του ... έλαβαν Ε.Δ.Τ.Ο. από τη διάδικη αρχή με ισχύ από 24.08.1999 έως 23.08.2002. Την 10.01.2003 υπέβαλε μαζί με την σύζυγό του στο Τμήμα Αλλοδαπών Πειραιά αίτηση για την ανανέωση των Ε.Δ.Τ.Ο. Μεταξύ των δικαιολογητικών που κατέθεσε ήταν τα κάτωθι αλβανικά πιστοποιητικά με τις αντίστοιχες μεταφράσεις τους: α) το υπ’ αριθμ. 15/52, 013339 από 18.02.2002 πιστοποιητικό γέννησής του, β) το υπ’ αριθμ. 15/52, 013338 από 18.02.2002 πιστοποιητικό γέννησης της συζύγου, γ) το υπ’ αριθμ. 15/52, 013340 από 18.02.2002 πιστοποιητικό γάμου και δ) το υπ’ αριθμ. 15/52, 013341 από 18.02.2002 πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης, φερόμενα ως εκδοθέντα από το ληξιαρχείο Λουκόβου Αγίων Σαράντα Αλβανίας. Στα πλαίσια ελέγχου υποβλήθηκαν τα ανωτέρω πιστοποιητικά στο Υπουργείο εξωτερικών για την εξακρίβωση της γνησιότητάς τους μέσω των αρμόδιων Αλβανικών αρχών. Το Γενικό Προξενείο της Ελλάδας στο Αργυρόκαστρο με το 619/ΠΘ/215/ΑΣ 1160/31.10.2008 έγγραφο απέστειλε το υπ’ αριθμ. 281/22.10.2008 έγγραφο του ληξιαρχείου Λουκόβου Αλβανίας, από το οποίο προκύπτει ότι τα προαναφερόμενα πιστοποιητικά δεν έχουν εκδοθεί από το ως άνω ληξιαρχείο και τα στοιχεία αυτών δεν ταυτίζονται με αυτά του ληξιαρχείου. Κατόπιν αυτών σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος τους για «πλαστογραφία πιστοποιητικών και χρήση αυτών» και «υφαρπαγή ψευδούς βεβαιώσεως», η οποία υποβλήθηκε στον Εισαγγελέα Πλημ/κών Πειραιά και κλήθηκε ο αιτών να υποβάλει έγγραφες αντιρρήσεις. Ακολούθως ο αιτών υπέβαλε τις από 21.11.2008 έγγραφες αντιρρήσεις, όπου υποστήριζε ότι είναι ελληνικής καταγωγής καθώς στο χωριό, από το οποίο κατάγεται, οι περισσότεροι κάτοικοι είναι ελληνικής καταγωγής και ότι για πολιτικούς λόγους το καθεστώς της Αλβανίας εξαφάνισε πολλά από τα αρχεία που υπήρχαν. Λαμβάνοντας υπ’ όψη και τις ως άνω αντιρρήσεις, ο Διοικητής του Τμήματος Αλλοδαπών Πειραιά με την 152027/6-β’/24.11.2008 απόφασή του (προσβαλλόμενη) απέρριψε το αίτημα του αιτούντος για ανανέωση του Ε.Δ.Τ.Ο, καθόσον δεν συνέτρεχαν οι νόμιμες προϋποθέσεις του άρθρου 17 του ν. 1975/1991 και των άρθρων 1 και 2 της 4000/3/10-δ’/2005 κοινής υπουργικής απόφασης και ανακάλεσε την 152027 βεβαίωση κατάθεσης δικαιολογητικών για την έκδοση Ε.Δ.Τ.Ο. Ήδη, με την κρινόμενη αίτηση ακύρωσης ο αιτών προβάλλει ότι ζει στην Ελλάδα από το 1990 μαζί με τον σύζυγό του και τα δύο τέκνα του, που γεννήθηκαν στην Ελλάδα και ότι επειδή δεν ήταν εύκολο να μεταβούν στην Αλβανία ανέθεσαν σε στενό συγγενή να πράξει τα δέοντα για την έκδοση των απαιτούμενων δικαιολογητικών για την ανανέωση του Ε.Δ.Τ.Ο. χωρίς να έχουν καμμία πρόθεση να προσκομίσουν πλαστά δικαιολογητικά και να υφαρπάξουν βεβαιώσεις. Περαιτέρω, ισχυρίζεται ότι είναι Ελληνικής καταγωγής αφού ο θείος του, Γ. Π., ήταν γεννημένος στη Ηγουμενίτσα και Έλληνας υπήκοος ενώ ο θείος του, ..., φυλακίστηκε από τη Λαϊκή Εξουσία της Αλβανίας λόγω των αγώνων του υπέρ της Ελλάδας και ότι το τότε Αλβανικό καθεστώς για πολιτικούς λόγους, εξάλειψης της ελληνικής μειονότητας, εξαφάνισε πολλά από τα αρχεία που υπήρχαν. 

 

 

Επειδή, κατά τη γνώμη της πλειοψηφίας, σύμφωνα με όσα εκτέθηκαν ανωτέρω στη μείζονα, από τη στιγμή που ανέκυψε αμφισβήτηση για την ιδιότητα του αιτούντος ως ομογενούς, εν όψει και των ισχυρισμών του περί ελληνικής καταγωγής και ανεξαρτήτως του ότι τα δικαιολογητικά που προσκομίστηκαν αποδείχθηκαν πλαστά,  η αστυνομική αρχή όφειλε να παραπέμψει την υπόθεση στην προβλεπόμενη από το άρθρο 2 παρ. 4 της 4000/3/10-δ’/2005 κοινής υπουργικής απόφασης ειδική επιτροπή ομογενών για να γνωματεύσει σχετικά, πριν αποφανθεί επί της αίτησης του αιτούντος. Η παράλειψη αυτή συνιστά παράβαση ουσιώδους τύπου της διαδικασίας έκδοσης της προσβαλλόμενης απόφασης, η οποία και πρέπει να ακυρωθεί, κατά την αυτεπάγγελτη σχετική έρευνα του Δικαστηρίου και η υπόθεση να αναπεμφθεί στη Διοίκηση προς νέα κρίση μετά από τήρηση της νόμιμης διαδικασίας (άρθρο 50 παρ. 3 του π.δ. 18/1989). Αν και κατά τη γνώμη της Πρωτοδίκη Δήμητρας Λάσκαρη, η προηγούμενη γνώμη της ανωτέρω επιτροπής απαιτείται ως ουσιώδης τύπος της διαδικασίας έκδοσης απόφασης επί αιτήματος χορήγησης ή ανανέωσης ειδικού δελτίου ταυτότητας ομογενούς μόνο στην περίπτωση που από τα υποβληθέντα γνήσια δικαιολογητικά ανακύψει ουσιαστική αμφισβήτηση ως προς την ελληνική καταγωγή του ενδιαφερόμενου αλλοδαπού ενώ αντίθετα στην περίπτωση που τα προσκομισθέντα δικαιολογητικά είναι πλαστά δεν απαιτείται η προηγούμενη γνωμάτευση της ανωτέρω επιτροπής.

 

 

Επειδή, κατόπιν τούτων πρέπει να γίνει δεκτή η κρινόμενη αίτηση και να αποδοθεί το καταβληθέν παράβολο  στον αιτούντα.

 

 

        Για τους λόγους αυτούς

 

 

Δέχεται την αίτηση ακύρωσης.

 

Ακυρώνει την 152027/6-β’/24.11.2008 απόφαση του Διοικητή του Τμήματος Αλλοδαπών Πειραιά.

 

Αναπέμπει την υπόθεση στη Διοίκηση προς νέα νόμιμη κρίση, μετά από τήρηση του ουσιώδους τύπου της διαδικασίας, που αναφέρεται στο σκεπτικό.

 

Διατάσσει την απόδοση του παραβόλου στον αιτούντα.

 

Κρίθηκε και αποφασίστηκε στον Πειραιά στις 3-3-2010.

 

Δημοσιεύτηκε στις 30-4-2010 στον ίδιο τόπο σε έκτακτη δημόσια συνεδρίαση με τη συμμετοχή του Παρέδρου Χρήστου Μουσούρου σε αντικατάσταση της Πρωτοδίκη Δήμητρας Λάσκαρη που βρίσκεται σε άδεια.

 

 

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                 Ο ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

ΑΣΠΑΣΙΑ ΚΟΡΩΝΙΩΤΟΥ         ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΣΚΟΥΡΛΗΣ

 

                Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

             ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΟΥΡΕΝΤΖΗΣ