ΕιρΑθ 1101/2015

 

Ειδική διαδικασία εργατικών διαφορών - Στοιχεία ορισμένου αγωγής μη καταβολής των νόμιμων αποδοχών - Μειώσεις μισθών υπαλλήλων εργαζόμενων με σύμβαση αορίστου χρόνου σε ΝΠΙΔ που ανήκει στο κράτος (Δ.Ε.Κ.Ο.) με το άρθρο 31 του Ν. 4024/2011 -.

 

Παράνομη η εκ νέου μείωση των αποδοχών των υπαλλήλων αυτών με την υποπαράγραφο Γ.1 εδαφ.12 του Ν.4093/2012 λόγω του άρθρου 29 παρ. 2 του Ν. 4024/2011 που απαγορεύει, μετά την τροποποίησή του με το Ν. 4093/2011, τη μείωση ποσοστού πλέον του 25% μέχρι 31.12.2016. Από 31.10.2012 έως και 31.12.2016, ανεστάλη η εφαρμογή των διατάξεων της περίπτωσης β' του τελευταίου εδαφίου της παραγράφου 2 του άρθρου 29 του Ν. 4024/2011. Η μείωση των αποδοχών των ως άνω υπαλλήλων από τον Ιανουάριο 2013 αθροιζόμενη με την ήδη επιβληθείσα μείωση από το Νοέμβριο του 2011, κατ' εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 31 του Ν. 4024/2011, υπερβαίνει το ανώτατο ποσοστό του 25% σε σχέση με τις καταβαλλόμενες αποδοχές του Οκτωβρίου του έτους 2011, που προβλέπεται από τη διάταξη του άρθρου 29 που απαγόρευε τη μείωση ποσοστού πλέον του 25%, οι οποίες διατάξεις προέβλεπαν τις περαιτέρω (πέραν της πρώτης μειώσεως που πραγματοποιήθηκε την 1.11.2011) μειώσεις. Δεν είναι δυνατή η εκ νέου εφαρμογή των διατάξεων της περίπτωσης α' του τελευταίου εδαφίου της παραγράφου 2 του άρθρου 29 του Ν. 4024/2011 μέχρι το πέρας της ανωτέρω αναστολής, οι ενάγοντες έπρεπε να συνεχίσουν να λαμβάνουν μέχρι την 31.12.2016 τις αποδοχές που ελάμβαναν μέχρι την 31.12.2012, χωρίς καμία μείωση.

 

 

ΕΙΡΗΝΟΔΙΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΡΓΑΤΙΚΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

 

 

ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ 1101/2015

ΤΟ ΕΙΡΗΝΟΔΙΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

 

Συγκροτήθηκε από την Ειρηνοδίκη Ιωάννα Τουρή την οποία όρισε η Πρόεδρος του Τριμελούς Συμβουλίου Διοίκησης του Ειρηνοδικείου Αθηνών και την Γραμματέα Ελένη Περχανίδου.

 

Συνεδρίασε δημόσια στο ακροατήριο του στις 20 Μαΐου 2015, για να δικάσει την εξής υπόθεση μεταξύ:

 

ΤΩΝ ΕΝΑΓΟΝΤΩΝ: 1) ... ... του ..., κατοίκου Σεπολίων Αττικής, οδός ..., 2) ... ... του ..., κατοίκου Πετρούπολης Απικής, οδός ..., 3) ... ... του ..., κατοίκου Πετρούπολης Αττικής, οδός ..., 4) ... ... του ..., κατοίκου Νίκαιας Πειραιά, οδός ..., 5) ... ... του ..., κατοίκου Περιστερίου Αττικής, οδός ..., 6) ... ... του ...,  κατοίκου Μοσχάτου Αττικής, οδός ..., 7) ... ... του ..., κατοίκου Περιστερίου, οδός ..., 8) ... ... του ..., κατοίκου Νίκαιας Πειραιά, οδός ... 9) ... ... του ...,  κατοίκου Αχαρνών Αττικής, οδός ..., 10) ... ... του ...,  κατοίκου Καματερού, οδός ..., 11) ... ... του ..., κατοίκου Παγκρατίου Αττικής, οδός ..., 12) ... ... του ..., κατοίκου Κυψέλης Αττικής, οδός ..., 13) ... ... του ..., κατοίκου Αρτέμιδος Αττικής, οδός ..., 14) ... ... του ..., κατοίκου Αγίων Αναργύρων Αττικής, οδός ..., 15) ... ... του ..., κατοίκου Ν. Χαλκηδόνας Αττικής, οδός ..., 16) ... ... του ...,  κατοίκου Περιστερίου Αττικής, οδός ..., αρ. 12, 17) ... ... του ..., κατοίκου Κερατσινίου Πειραιά, οδός ..., 18) ... ... του ..., κατοίκου Αγίων Αναργύρων Αττικής, οδός ..., 19) ... ... του ..., κατοίκου Περιστερίου Αττικής, οδός ..., 20) ... ... του ..., κατοίκου Κερατέας Αττικής, οδός ..., 21) ... ... του ..., κατοίκου Νέου Ψυχικού Αττικής, οδός ..., 22) ... ... του ..., κατοίκου Μαρκόπουλου Αττικής, οδός ..., 23) ... ... του ...,, κατοίκου Καμινιών Πειραιά, οδός ..., 24) ... ... του ..., κατοίκου Αγίου Δημητρίου Αττικής, οδός ..., 25) ... ... του ..., κατοίκου Γουδίου Ζωγράφου, οδός ..., 26) ... ... του ..., κατοίκου Νίκαιας Πειραιά, οδός ..., 27) ... ... του ..., κατοίκου Κερατσινίου Πειραιά, οδός ..., 28) ... ... του ..., κατοίκου Κερατσινίου Πειραιά, οδός ..., 29) ... ... του ..., κατοίκου Αρτέμιδα Αττικής, οδός ..., 30) ... ... του ..., κατοίκου Σεπολίων Αττικής, οδός ..., 31) ... ... του ..., κατοίκου Πετρούπολης Αττικής, οδός ..., 32) ... ... του ..., κατοίκου Παλαιού Φαλήρου Αττικής, οδός ..., 33) ... ... του ..., κατοίκου Νίκαιας Πειραιά, οδός ..., 34) ... ... του ..., κατοίκου Νίκαιας Πειραιά, οδός ..., 35) ... ... του ..., κατοίκου Νέας Ιωνίας, οδός ..., 36) ... ... του ..., κατοίκου Αγίων Αναργύρων Αττικής, οδός ..., 37) ... ... του ..., κατοίκου Καλλιθέας Αττικής, οδός ..., 38) ... ... του ..., κατοίκου Γαλατσίου Αττικής, οδός ..., 39) ... ... του ..., κατοίκου Πειραιά, οδός ..., 40) ... ... του ..., κατοίκου Γαλατσίου Αττικής, οδός ... και 41) ... ... του ...,, κατοίκου Νίκαιας, οδός ..., οι οποίοι παραστάθηκαν δια της πληρεξούσιας δικηγόρου τους Θεώνης Κάδρα.

 

ΤΗΣ ΕΝΑΓΟΜΕΝΗΣ: Της Ανώνυμης Εταιρείας με την επωνυμία «... ... ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και διακριτικό τίτλο «... Α.Ε.», που εδρεύει στην Αθήνα, οδός ..., όπως νόμιμα εκπροσωπείται, μετά τη συντέλεση της συγχώνευσης των ανωνύμων εταιρειών με τις επωνυμίες «... ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και «... ... ... Α.Ε.», οι οποίες συγχωνεύτηκαν με απορρόφηση από την ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «... ... ... Α.Ε.», η οποία μετονομάστηκε σε «... ... ΑΝΩΜΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ», βάσει του άρθρου 1 παρ. 5 περ. β' του Ν. 3920/2011, η οποία εκπροσωπήθηκε από την πληρεξούσια δικηγόρο της Γεωργία Παπαϊωάννου.

 

Οι ενάγοντες με την από 27.2.2015 και με αύξοντα αριθμό κατάθεσης 315/27.2.2015 αγωγή τους, ειδικής διαδικασίας εργατικών διαφορών, ζήτησαν όσα αναφέρονται σε αυτή.

 

Για την προκείμενη συζήτηση της υπόθεσης και μετά την εκφώνησή της από το οικείο πινάκιο και κατά τη σειρά της εγγραφής της σε αυτό, το δικαστήριο,

 

 

ΑΦΟΥ ΜΕΛΕΤΗΣΕ ΤΗ ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑ

ΣΚΕΦΘΗΚΕ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ

 

 

Σύμφωνα με το άρθρο 31 του ν. 4024/2011 (ΦΕΚ Α 226/27-10- 2011) με τον τίτλο «Αναλογικές ρυθμίσεις για νομικά πρόσωπα του ευρύτερου δημόσιου τομέα», 1. α) Στα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου (Ν.Π.Ι.Δ.) που ανήκουν στο κράτος ή σε Ν.Π.Δ.Δ. ή σε Ο.Τ.Α., κατά την έννοια της επίτευξης κρατικού ή δημόσιου ή αυτοδιοικητικού σκοπού, εποπτείας, διορισμού και ελέγχου της πλειοψηφίας της Διοίκησης τους, συμπεριλαμβανομένων των Γενικών και Τοπικών Οργανισμών Εγγείων βελτιώσεων, ή επιχορηγούνται τακτικά, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, από πόρους των ως άνω φορέων κατά 50% τουλάχιστον του ετήσιου προϋπολογισμού τους, καθώς και των λοιπών δημόσιων επιχειρήσεων, οργανισμών και ανώνυμων εταιρειών, που υπάγονται στο Πεδίο εφαρμογής των διατάξεων του Κεφαλαίου Α' του ν. 3429/2005 (Α 314) όπως έχουν τροποποιηθεί με τις διατάξεις της παρ. Ια του άρθρου 1 του ν. 3899/2010 (Α 212), με εξαίρεση τα Ν.Π.Ι.Δ. του ν. 3864/2010 (Α 119) και άρθρου 1 του ν. 3986/2011 (Α 152), εφαρμόζεται ανώτατο όριο μέσου κατά κεφαλή κόστους αμοιβών προσωπικού σύμφωνα με τα οριζόμενα στις επόμενες παραγράφους. Το καλλιτεχνικό προσωπικό των φορέων της περίπτωσης γ' της παραγράφου 2 του άρθρου 34 του παρόντος νόμου δεν υπάγεται στις ρυθμίσεις των διατάξεων του παρόντος άρθρου «και το ερευνητικό προσωπικό που αμείβεται σύμφωνα με το β' μέρος του ν. 3205/2003». Επίσης, σύμφωνα με το άρθρο 29 παρ. 2 του ν. 4024/2011 «Εφόσον προκύπτει μείωση η οποία είναι μεγαλύτερη κατά ποσοστό του 25% των αποδοχών που ελάμβαναν οι δικαιούχοι κατά τον τελευταίο μήνα πριν την έναρξη ισχύος των διατάξεων του παρόντος Κεφαλαίου, χωρίς στην ανωτέρω σύγκριση να λαμβάνεται υπόψη το ποσό που καταβάλλεται ως επίδομα θέσης ευθύνης, η συνολική μείωση κατανέμεται ως εξής: α) 25% μείωση επί των αποδοχών που ελάμβαναν οι δικαιούχοι κατά τον τελευταίο μήνα πριν την έναρξη ισχύος των διατάξεων του παρόντος κεφαλαίου με την έναρξη ισχύος των διατάξεων του παρόντος κεφαλαίου, β) η υπερβάλλουσα μείωση ισόποσα σε χρονικό διάστημα δύο (2) ετών το οποίο αρχίζει ένα έτος μετά την έναρξη ισχύος των διατάξεων του παρόντος Κεφαλαίου», η δε έναρξη ισχύος του εν λόγω νόμου άρχισε από τη δημοσίευση του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (27/10/2011). Ακολούθως, με την υποπαράγραφο Γ.1. εδαφ.12 Ν.4093/2012, ΦΕΚ Α 222/12.11.2012: «12. Οι διατάξεις του Κεφαλαίου Δεύτερου του ν. 4024/2011 που αφορούν το βαθμολογικό και μισθολογικό καθεστώς των υπαλλήλων του άρθρου 4 του ίδιου νόμου, έχουν ανάλογη εφαρμογή, από 1.1.2013, και στο προσωπικό των νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου (Ν.Π.Ι.Δ.), που ανήκουν στο Κράτος ή σε Ν.Π.Δ.Δ. ή σε Ο.Τ.Α., κατά την έννοια της επίτευξης κρατικού ή δημόσιου ή αυτοδιοικητικού σκοπού, εποπτείας, διορισμού και ελέγχου της πλειοψηφίας της Διοίκησης τους, συμπεριλαμβανομένων των Γενικών και Τοπικών Οργανισμών Εγγείων Βελτιώσεων, ή επιχορηγούνται τακτικά, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, από πόρους των ως άνω φορέων κατά 50% τουλάχιστον του ετήσιου προϋπολογισμού τους, καθώς και των λοιπών δημόσιων επιχειρήσεων, οργανισμών και ανωνύμων εταιρειών, που υπάγονται στο πεδίο εφαρμογής των διατάξεων του Κεφαλαίου Α του ν. 3429/2005 (Α' 314), όπως έχουν τροποποιηθεί με τις διατάξεις της παρ. Ια του άρθρου 1 του ν. 3899/2010 (Α' 212). Με κοινές αποφάσεις των Υπουργών Οικονομικών και Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, οι οποίες μπορούν να ανατρέχουν στην έναρξη ισχύος των διατάξεων της παρούσας περίπτωσης, μπορούν να ρυθμίζονται λεπτομέρειες εφαρμογής των προηγούμενων εδαφίων. Από την έναρξη ισχύος των διατάξεων της παρούσας περίπτωσης, για τους ανωτέρω παύουν να ισχύουν οι διατάξεις του άρθρου 31 του ν. 4024/2011, εκτός από αυτές της παραγράφου 2». Μετά τη ψήφιση του ανωτέρω νόμου εκδόθηκε η υπ' πρωτ. Οικ. 2/85127/0022-22.11.2012 της Διεύθυνσης 22η Μισθολογίου με θέμα «Κοινοποίηση μισθολογικών διατάξεων», με την οποία επιχειρήθηκε ερμηνεία των διατάξεων του ν. 4093/2012, που αφορούν την περικοπή των αποδοχών των αναφερόμενων σε αυτόν εργαζομένων. Ειδικότερα, στην εγκύκλιο επισημαίνεται ότι: «Με τις διατάξεις της περ. 12, προβλέπεται ότι οι διατάξεις που αφορούν το βαθμολογικό και μισθολογικό καθεστώς των υπαλλήλων του άρθρου 4 του Κεφαλαίου Δεύτερου του ν. 4024/2011 έχουν ανάλογη εφαρμογή, από 1.1.2013, και στο προσωπικό των νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου (Ν.Π.Ι.Δ.), που ανήκουν στο Κράτος ή σε Ν.Π.Δ.Δ. ή σε Ο.Τ.Α., κατά την έννοια της επίτευξης κρατικού ή δημόσιου ή αυτοδιοικητικού σκοπού, εποπτείας, διορισμού και ελέγχου της πλειοψηφίας της Διοίκησης τους, συμπεριλαμβανομένων των Γενικών και Τοπικών Οργανισμών Εγγείων Βελτιώσεων, ή επιχορηγούνται τακτικά, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, από πόρους των ως άνω φορέων κατά 50% τουλάχιστον του ετήσιου προϋπολογισμού τους, καθώς και των λοιπών δημόσιων επιχειρήσεων, οργανισμών και ανωνύμων εταιρειών, που υπάγονται στο πεδίο εφαρμογής των διατάξεων του Κεφαλαίου Α' του ν. 3429/2005 (ΦΕΚ 314 Α'), όπως έχουν τροποποιηθεί με τις διατάξεις της παρ. 1 α του άρθρου 1 του ν. 3899/2010 (ΦΕΚ 212 Α'). Από την ημερομηνία αυτή παύουν να ισχύουν όλες οι συλλογικές συμβάσεις εργασίας, καθώς και όλες οι διατάξεις νόμων, οι υπουργικές, κανονιστικές εν γένει ή διαιτητικές αποφάσεις, καθώς και οι αποφάσεις των οργάνων διοίκησης κ.λ.π., κατά το μέρος που ρυθμίζουν τις αποδοχές του προσωπικού των παραπάνω νομικών προσώπων. Λεπτομέρειες εφαρμογής των ανωτέρω διατάξεων μπορούν να ρυθμίζονται με κοινές αποφάσεις των Υπουργών Οικονομικών και Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, οι οποίες μπορούν να ανατρέχουν στην έναρξη ισχύος των διατάξεων της παρούσας περίπτωσης. Από την έναρξη ισχύος των διατάξεων της παρούσας περίπτωσης, για τους ανωτέρω παύουν να ισχύουν οι διατάξεις του άρθρου 31 του Ν. 4024/2011, εκτός από αυτές της παραγράφου 2, σχετικά με το ανώτατο όριο αποδοχών (βλ. και τις οδηγίες επί της περ. 6). Για τη διευκόλυνση των εκκαθαριστών όλων των ανωτέρω Υπηρεσιών παραπέμπουμε στις αριθμ. οικ. 2/78400/0022/14-11-2011 (Α.Δ.Α .4577Η - 5ΕΤ), οικ. 2/2725/0022/10-1-2012 Α.Δ.Α. ΒΟΝΤΗ-ΝΑ8), οικ. 2/17589/0022/29-2-2012 (Α.Δ.Α. Β44ΞΗ - ΕΝ6), οικ. 2/20421/0022/8-3-2012 (Α.Δ.Α. Β44ΓΗ-ΜΗ0), οικ. 2/20433/0022/8-3-2012 (Α.Δ.Α. Β44ΓΗ-ΑΝΙ), οικ. 2/33123/0022/12-4-2012 (Α.Δ.Α. Β4Ω2Η-ΕΟΧ) και οικ. 2/70738/0022/28-9-2012 (Α.Δ.Α. Β40ΔΗ-Ρ1) εγκυκλίους μας. Τέλος, όσον αφορά τα θέματα βαθμολογικής κατάταξης (συμπεριλαμβανομένων και των θεμάτων αναγνώρισης προϋπηρεσίας), αρμόδιο είναι το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, το οποίο θα εκδώσει προς τούτο σχετική εγκύκλιο. Για την καλύτερη εφαρμογή των διατάξεων αυτών, σας επισημαίνουμε τα εξής: Μετά την ένταξη του προσωπικού των ανωτέρω φορέων στο Κεφάλαιο Δεύτερο του Ν. 4024/2011 από 1/1/2013 σε βαθμούς, σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, θα πρέπει να γίνει υπολογισμός των αποδοχών που προκύπτουν από 1/1/2013 από την εφαρμογή του νόμου αυτού. Κατόπιν, θα γίνει σύγκριση των αποδοχών που προκύπτουν με τις αποδοχές που θα έχουν διαμορφωθεί στις 31/12/2012, κατ' εφαρμογή του αρ. 31 του ν. 4024/2011. Σε περίπτωση αύξησης ή μείωσης που προκύπτει από τη σύγκριση αυτή θα εφαρμοστεί η παρ. 2 του άρθρου 29, δηλαδή, εάν προκύπτει μείωση αποδοχών που υπερβαίνει το 25%, τότε το 25% περικόπτεται άμεσα από 1/1/2013 και η τυχόν προκύπτουσα υπερβάλλουσα μείωση εξακολουθεί να καταβάλλεται μέχρι την 31/12/2016, σύμφωνα με την περίπτωση 2 της υποπαραγράφου Γ1, που εφαρμόζεται πλέον στο προσωπικό αυτό. Σε περίπτωση αύξησης των αποδοχών, αυτή καταβάλλεται σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην παρ. 2 του άρθρου 29 του ν. 4024/2011».

Με την αγωγή τους οι ενάγοντες ισχυρίζονται ότι εργάζονται στην εναγομένη με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου και με τις ειδικότητες που αναφέρονται στην αγωγή και ότι όλοι προσλήφθηκαν πριν τις 17.6.2011 από την εταιρεία «... ... ... Α.Ε.». Ότι οι όροι που διέπουν την σχέση εργασίας τους με την εναγομένη καθορίζονται στο σύνολο τους από την Επιχειρησιακή ΣΣΕ που υπογράφεται κάθε φορά μεταξύ της συνδικαλιστικής τους οργάνωσης και της εναγομένης. Ότι από το έτος 2010 και εντεύθεν οι αποδοχές τους μειώθηκαν αρχικά με το Ν. 3833/2010 και το Ν. 3845/2010, εν συνεχεία με το Ν. 3899/2010, αργότερα με το Ν. 4024/2011. Ότι η μεγαλύτερη όμως μείωση των αποδοχών τους επήλθε από τον Ιανουάριο 2013, όταν η εναγόμενη τους υπήγαγε, επικαλούμενη τις διατάξεις του Ν. 4093/2012, στο ενιαίο μισθολόγιο του δημοσίου και συγκεκριμένα στις διατάξεις του Δευτέρου Κεφαλαίου του Ν. 4024/2011. Ότι οι μειώσεις που επέβαλε η εναγόμενη στις αποδοχές τους από 1.1.2013 αντιβαίνουν στην ρύθμιση του τελευταίου εδαφίου του άρθρου 28 παρ. 2 του Ν. 4024/2011, η οποία απαγόρευε τη μείωση ποσοστού πλέον του 25% για διάστημα δύο ετών και ότι πλέον με το Ν. 4093/2012 η εν λόγω απαγόρευση ισχύει μέχρι την 31.12.2016. Ότι η εναγόμενη παραβαίνοντας τις διατάξεις του άρθρου 29 παρ. 2 του Ν. 4024/2011, στην αναλογική εφαρμογή του οποίου παραπέμπει ο Ν. 4093/2012 προβαίνει παρά το νόμο σε μειώσεις των ήδη μειωμένων αποδοχών τους. Ότι η μείωση των αποδοχών τους από τον Ιανουάριο 2013 αθροιζόμενη με την ήδη επιβληθείσα μείωση από το Νοέμβριο του 2011 κατ' εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 31 του Ν. 4024/2011 υπερβαίνει το ανώτατο ποσοστό του 25%, σε σχέση με τις καταβαλλόμενες αποδοχές του Οκτωβρίου του έτους 2011, που προβλέπεται από τη διάταξη του άρθρου 29 που απαγόρευε τη μείωση ποσοστού πλέον του 25%. Ότι η επιβολή της υπερβάλλουσας μείωσης του 25% αναστέλλεται δυνάμει του Ν. 4093/2012 έως την 31.12.2016. Ότι επικουρικά στην περίπτωση που γίνει δεκτό ότι η εναγόμενη ορθά ερμήνευσε και εφάρμοσε το νόμο, και συνακόλουθα προέβη στην διπλή μείωση των αποδοχών τους, πρέπει να γίνει δεκτό ότι οι επίδικες περικοπές των αποδοχών τους με βάση το Ν. 4093/2012 δεν θα πρέπει να εφαρμοστούν ως αντισυνταγματικές γιατί αντίκεινται στις διατάξεις των άρθρων 288 ΑΚ, 22 παρ. 1 εδ. β' και παρ. 2 του Συντάγματος, του άρθρου 119 της ΣυνθΕΟΚ, 5 παρ. 1 του Συντάγματος και 25παρ. 1 γ' του Συντάγματος. Με βάση τα ανωτέρω ζητούν να υποχρεωθεί η εναγόμενη: 1) να καταβάλει σε καθέναν από αυτούς τη διαφορά που προκύπτει μεταξύ των οφειλομένων και καταβαλλομένων αποδοχών του χρονικού διαστήματος από 1.2.2013 έως 31.1.2015 και ειδικότερα το ποσό που αναφέρεται αναλυτικά στην αγωγή για κάθε ενάγοντα, με το νόμιμο τόκο, από το τέλος εκάστου μηνός για το αντίστοιχο ποσό του επίδικου διαστήματος, άλλως από την επίδοση της αγωγής και μέχρι την ολοσχερή εξόφληση, 3) να κηρυχθεί η απόφαση που θα εκδοθεί προσωρινά εκτελεστή και 4) να καταδικαστεί η εναγόμενη στην δικαστική τους δαπάνη. ʼλλως επικουρικώς, να υποχρεωθεί η εναγομένη να τους καταβάλει τη διαφορά των αποδοχών που έλαβαν, κατά το χρονικό διάστημα, Φεβρουαρίου του 2013 έως Ιανουαρίου του 2015, από τις αποδοχές του Οκτωβρίου του 2011 μειωμένες κατά το ανώτατο όριο ποσοστού 25%, νομιμοτόκως από τότε που κάθε ποσό κατέστη απαιτητό, ήτοι από της τελευταίας ημέρας εκάστου μηνός για το αντίστοιχο ποσό, άλλως νομιμοτόκως από την επίδοση της παρούσης μέχρι την ολοσχερή εξόφληση.

 

Με αυτό το περιεχόμενο και αίτημα, η υπό κρίση αγωγή αρμόδια και παραδεκτά φέρεται προς συζήτηση ενώπιον αυτού του Δικαστηρίου (άρθρα 14 παρ. 1 έδ. α' και 25 παρ. 2 ΚΠολΔ), κατά την ειδική διαδικασία των άρθρων 663-676 ΚΠολΔ, είναι ορισμένη απορριπτομένης της ενστάσεως αοριστίας της εναγομένης, καθόσον αναφέρονται σε αυτήν τα γεγονότα που θεμελιώνουν το επίδικο δικαίωμα των εναγόντων, δηλαδή η ύπαρξη σχέσης εξαρτημένης εργασίας, ο χρόνος προσλήψεως των εναγόντων, η ειδικότητα με την οποία απασχολήθηκαν κατά το επίδικο χρονικό διάστημα και το ύψος των αποδοχών τους. Περαιτέρω η αγωγή είναι νόμιμη, στηριζόμενη στην Παράγραφο Γ, Υποπαράγραφο Γ.1, περ. 2 του Ν. 4093/2012, στις διατάξεις των άρθρων 341, 345, 346, 648 επ. ΑΚ, 176, 907 και 908 ΚΠολΔ. Πρέπει επομένως να ερευνηθεί και ως προς την ουσιαστική της βασιμότητα, αφού δεν απαιτείται καταβολή τέλους δικαστικού ενσήμου σύμφωνα με το άρθρο 6 αριθμ. 17 του Ν. 2479/1997 και 71 του Εισ.Ν.ΚΠολΔ. 

 

Από την ένορκη κατάθεση του μάρτυρα των εναγόντων που περιλαμβάνεται στα ταυτάριθμα με την παρούσα πρακτικά, από όλα τα έγγραφα που επικαλούνται και προσκομίζουν οι διάδικοι, όσα από τα οποία δεν παρέχουν άμεση απόδειξη λαμβάνονται υπόψη και συνεκτιμώνται προς συναγωγή δικαστικών τεκμηρίων, από τις ομολογίες που συνάγονται από τις προτάσεις (άρθρο 261 ΚΠολΔ), αποδείχθηκαν, κατά την κρίση του Δικαστηρίου, τα εξής πραγματικά περιστατικά: Οι ενάγοντες εργάζονται στην εναγομένη με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας αορίστου χρόνου και με τις ειδικότητες που αναφέρονται στην αγωγή και όλοι προσλήφθηκαν πριν τις 17.6.2011 από την εταιρεία «... ... ... Α.Ε.», πραγματικά περιστατικά τα οποία δεν αμφισβητεί η εναγόμενη. Οι όροι αμοιβής και εργασίας τους καθορίζονταν από Επιχειρησιακές Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας, που υπέγραφε κάθε φορά η συνδικαλιστική τους οργάνωση και η εναγομένη, η οποία έχει ως σκοπό την εκτέλεση δημόσιου συγκοινωνιακού έργου με επίγεια και υπόγεια μέσα σταθερής τροχιάς μέσα στα όρια της περιφέρειας Αττικής, έχει συσταθεί με τον Ν. 3920/2011, ενώ σύμφωνα με το άρθρο 7 παρ. 1 του ίδιου νόμου υπάγεται στις διατάξεις του Ν. 3429/2005. Περαιτέρω, η εναγόμενη, κατ' εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 1 παρ. 5 του Ν. 3833/2010 και του άρθρου τρίτου του Ν. 3845/2010 προέβη σε μείωση των αποδοχών των εναγόντων, με αναδρομικές κρατήσεις των αποδοχών τους από 1.1.2010. Στη συνέχεια, από 1.11.2011 (άρθρο 32 παρ. 4 του Ν. 4024/2011), προέβη σε μείωση των αποδοχών των εναγόντων κατά 25%, ενώ την υπερβάλλουσα μείωση, πέραν του 25%, που τυχόν θα προέκυπτε θα την επιμέριζε ισόποσα, μετά την πάροδο ενός έτους, ήτοι από 1.11.2012, σε χρονικό διάστημα δύο ετών. Όπως ορίσθηκε με το άρθρο 31 παρ. 3 του Ν. 4024/2011, για τους εργαζομένους, μεταξύ άλλων και των επιχειρήσεων που υπάγονται στο κεφάλαιο Α' του Ν. 3429/2005, όπως η εναγόμενη, το ανώτατο όριο των τακτικών μηνιαίων αποδοχών για κάθε εκπαιδευτική κατηγορία (ΥΕ, ΔΕ, ΤΕ, ΠΕ), ισούται με το αντίστοιχο ανώτατο όριο που προκύπτει κατ' εφαρμογή των διατάξεων του Κεφαλαίου Δεύτερου για τους υπαλλήλους με αντίστοιχη σχέση εργασίας στο Δημόσιο. Περαιτέρω, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 31 παρ. 7 του Ν. 4024/2011, «οι διατάξεις του τελευταίου εδαφίου της παραγράφου 2 του άρθρου 29 (του Ν. 4024/2011) εφαρμόζονται αναλογικά και στους εργαζομένους των φορέων που υπάγονται στο πεδίο εφαρμογής των διατάξεων του παρόντος άρθρου (ένν. του άρθρου 31), εφόσον προκύπτει μείωση των συνολικών μηνιαίων αποδοχών τους μεγαλύτερη από το ποσοστό που ορίζεται στο τελευταίο εδάφιο της παραγράφου 2 του άρθρου 29». Το τελευταίο εδάφιο της παραγράφου 2 του άρθρου 29 του Ν. 4024/2011, το οποίο επίσης εντάσσεται στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ του νόμου, ορίζει ότι «εφόσον προκύπτει μείωση η οποία είναι μεγαλύτερη κατά ποσοστό του 25% των αποδοχών που ελάμβαναν οι δικαιούχοι κατά τον τελευταίο μήνα πριν την έναρξη ισχύος των διατάξεων του παρόντος Κεφαλαίου (ως ημερομηνία ενάρξεως ισχύος ορίσθηκε, με το άρθρο 32 παρ. 4 του Ν. 4024/2011 η 1.11.2011) η συνολική μείωση κατανέμεται ως εξής: α) 25% μείωση επί των αποδοχών που ελάμβαναν οι δικαιούχοι κατά τον τελευταίο μήνα πριν την έναρξη ισχύος των διατάξεων του παρόντος Κεφαλαίου, με την έναρξη ισχύος του παρόντος Κεφαλαίου, β) η υπερβάλλουσα μείωση, ισόποσα σε χρονικό διάστημα δύο (2) ετών, το οποίο αρχίζει ένα έτος μετά την έναρξη ισχύος των διατάξεων του παρόντος Κεφαλαίου. Στην συνέχεια όμως την 12.11.2012 δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 222, Α' ο Ν. 4093/2012 και στο συγκεκριμένο νομοθέτημα θεσπίζονται, μεταξύ άλλων, τα εξής: ότι αναστέλλεται από την 31.10.2012 και μέχρι την 31.12.2016 η εφαρμογή των διατάξεων της περίπτωσης β' του τελευταίου εδαφίου της παραγράφου 2 του άρθρου 29 του Ν. 4024/2011 (Παράγραφος Γ, Υποπαράγραφος Γ.1, περ. 2 του Ν. 4093/12), ότι οι διατάξεις του Κεφαλαίου Δευτέρου του Ν. 4024/11 που αφορούν το βαθμολογικό και μισθολογικό καθεστώς των υπαλλήλων του άρθρου 4 του ίδιου νόμου, έχουν ανάλογη εφαρμογή, από 1.1.2013, και στο προσωπικό των δημοσίων επιχειρήσεων, οργανισμών και ανωνύμων εταιρειών, που υπάγονται στο πεδίο εφαρμογής των διατάξεων του Κεφαλαίου Α' του Ν. 3429/2005 (Παράγραφος Γ, Υποπαράγραφος Γ.1, περίπτωση 12 του Ν. 4093/2012) και ότι από την 1.1.2013, για το προσωπικό των δημοσίων επιχειρήσεων, Οργανισμών και ανωνύμων εταιρειών, που υπάγονται στο πεδίο εφαρμογής των διατάξεων του Κεφαλαίου Α του Ν. 3429/2005, παύουν να ισχύουν οι διατάξεις του άρθρου 31 του Ν. 4024/2011 (Παράγραφος Γ, Υποπαράγραφος Γ.1, περίπτωση 12 του Ν. 4093/2012). Έτσι στους ενάγοντες, βάσει των διατάξεων της περίπτωσης β' του τελευταίου εδαφίου της παραγράφου 2 του άρθρου 29 του Ν. 4024/2011, πραγματοποιήθηκε από 1.11.2012 περαιτέρω μείωση (μετά την μείωση που επήλθε την 1.11.2011) του ποσού της διαφοράς μεταξύ των αποδοχών που ελάμβαναν μέχρι την 31.10.2011 και του αντίστοιχου ανωτάτου ορίου που προκύπτει κατ' εφαρμογή των διατάξεων του Ν. 4024/2011 για τους υπαλλήλους με αντίστοιχη σχέση εργασίας στο Δημόσιο. Η μείωση ωστόσο αυτή δεν θα έπρεπε να πραγματοποιηθεί μέχρι την 31.12.2016, επειδή από 31.10.2012 έως και 31.12.2016, ανεστάλη η εφαρμογή των διατάξεων της περίπτωσης β' του τελευταίου εδαφίου της παραγράφου 2 του άρθρου 29 του Ν. 4024/2011, οι οποίες διατάξεις προέβλεπαν τις περαιτέρω (πέραν της πρώτης μειώσεως που πραγματοποιήθηκε την 1.11.2011) μειώσεις. Σημειώνεται ότι, εφόσον, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 31 παρ. 7 του Ν. 4024/2011, οι διατάξεις του τελευταίου εδαφίου της παραγράφου 2 του άρθρου 29 (του Ν. 4024/2011) εφαρμόζονται αναλογικά στους εργαζομένους της εναγομένης, όπως στους υπαλλήλους του Δημοσίου και των ΝΠΔΔ, και η αναστολή κάποιων από τις διατάξεις αυτές ισχύει και επιδρά και στους ενάγοντες (εργαζομένους της εναγομένης), επίσης αναλογικά, όπως στους υπαλλήλους του Δημοσίου και των ΝΠΔΔ, καθόσον ο Ν. 4093/2012 (Παράγραφος Γ, Υποπαράγραφος Γ.1, περ. 2 του Ν. 4093/12), δεν κάνει καμία απολύτως σχετική διάκριση (Γνωμοδοτικό Σημείωμα Κων/νου Πηνιώτη, Η εφαρμογή των Ν. 4024/11 και 4093/12 στο προσωπικό της ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε.», η οποία ανήκει στην κατηγορία των Δ.Ε.Κ.Ο. Συνέπειες από την ένταξη της εταιρείας στο «Ενιαίο Μισθολόγιο»), Περαιτέρω, από την 1.1.2013 παύουν να ισχύουν για το προσωπικό της εναγομένης οι διατάξεις του άρθρου 31 του Ν. 4024/2011 και εφαρμόζονται αναλογικά οι διατάξεις του Κεφαλαίου Δευτέρου του Ν. 4024/2011 που αφορούν το βαθμολογικό και μισθολογικό καθεστώς των υπαλλήλων του Δημοσίου και των ΝΠΔΔ. Κατά συνέπεια, εφόσον δεν είναι δυνατή η εκ νέου εφαρμογή των διατάξεων της περίπτωσης α' του τελευταίου εδαφίου της παραγράφου 2 του άρθρου 29 του Ν. 4024/2011, οι ενάγοντες έπρεπε να συνεχίσουν να λαμβάνουν, μέχρι την 31.12.2016, τις αποδοχές που ελάμβαναν μέχρι την 31.12.2012, χωρίς καμία μείωση. Η εναγόμενη δεν αμφισβητεί ειδικά ότι πραγματοποιήθηκαν οι μειώσεις των αποδοχών των εναγόντων που αναφέρονται στην αγωγή, αλλά ισχυρίζεται ότι η αναστολή των μειώσεων που σχετίζονται με την υπερβάλλουσα μείωση, θα επέλθει μετά την πλήρη ένταξή τους στο ενιαίο μισθολόγιο, ούτε αμφισβητεί τα ποσά που προκύπτουν ως διαφορές αποδοχών των εναγόντων για το χρονικό διάστημα από 1.2.2013 έως 31.1.2015, και κατά την κρίση του Δικαστηρίου, συνάγεται ότι συνομολογεί η εναγόμενη αυτούς τους πραγματικούς ισχυρισμούς των εναγόντων (άρθρο 261 ΚΠολΔ), δηλαδή, ότι έγιναν οι μειώσεις των αποδοχών τους από την εναγομένη κατά τα ποσά που αναφέρονται στην αγωγή. Κατ' ακολουθία των ανωτέρω, η κρινόμενη αγωγή πρέπει να γίνει δεκτή και ως ουσιαστικά βάσιμη και να υποχρεωθεί η εναγόμενη να καταβάλει στους ενάγοντες, τις διαφορές των αποδοχών τους, σύμφωνα με όσα αναφέρθηκαν και αφορούν το χρονικό διάστημα από 1.2.2013 έως 31.1.2015 και ειδικότερα η εναγόμενη πρέπει να καταβάλει: στην 1η , ... ..., το συνολικό ποσό των επτά χιλιάδων εννιακοσίων είκοσι οκτώ ευρώ (7.928,00), στον 2ο, ... ..., το συνολικό ποσό των οκτώ χιλιάδων διακοσίων πενήντα οκτώ ευρώ και τριάντα επτά λεπτών (8.258,37), στον 3ο, ... ..., το συνολικό ποσό των οκτώ χιλιάδων δώδεκα ευρώ και ενός λεπτού (8.012,01), στον 4ο, ... ..., το συνολικό ποσό των οκτώ χιλιάδων εκατόν τριάντα τεσσάρων ευρώ και εξήντα τεσσάρων λεπτών (8.134,64), στην 5η, ... ..., το συνολικό ποσό των οκτώ χιλιάδων τετρακοσίων δεκαοκτώ ευρώ και δώδεκα λεπτών (8.418,12), στην 6η, ... ..., το συνολικό ποσό των οκτώ χιλιάδων τετρακοσίων εξήντα πέντε ευρώ και δώδεκα λεπτών (8.465,12), στον 7ο, ... ..., το συνολικό ποσό των οκτώ χιλιάδων εκατόν σαράντα ευρώ και εξήντα τεσσάρων λεπτών (8.140,64), στον 8ο, ... ..., το συνολικό ποσό των επτά χιλιάδων εννιακοσίων είκοσι πέντε ευρώ και ενός λεπτού (7.925,01), στον 9ο, ... ..., το συνολικό ποσό των οκτώ χιλιάδων εκατόν πενήντα οκτώ ευρώ και σαράντα επτά λεπτών (8.158,47), στον 10ο, ... ..., το συνολικό ποσό των οκτώ χιλιάδων εκατόν έξι ευρώ και οκτώ λεπτών (8.106,08), στον 11ο, ... ..., το συνολικό ποσό των οκτώ χιλιάδων τριακοσίων ογδόντα οκτώ ευρώ και εβδομήντα δύο λεπτών (8.388,72), στον 12ο, ... ..., το συνολικό ποσό οκτώ χιλιάδων διακοσίων ευρώ και είκοσι επτά λεπτών (8.200,27), στην 13η, ... ...,  το συνολικό ποσό των επτά χιλιάδων τετρακοσίων πενήντα ευρώ και ενενήντα οκτώ λεπτών (7.450,98), στον 14ο, ... ..., το συνολικό ποσό των επτά χιλιάδων επτακοσίων τριάντα ενός ευρώ και πενήντα οκτώ λεπτών (7.731,58), στον 15ο, ... ..., το συνολικό ποσό των επτά χιλιάδων επτακοσίων είκοσι τεσσάρων ευρώ και δεκατριών λεπτών (7.724,13), στον 16ο, ... ..., το συνολικό ποσό των επτά χιλιάδων εξακοσίων ογδόντα δύο ευρώ και πενήντα λεπτών (7.682,50), στον 17ο, ... ..., το συνολικό ποσό των οκτώ χιλιάδων σαράντα τεσσάρων ευρώ και πενήντα τριών λεπτών (8.044,53), στην 18η, ... ..., το συνολικό ποσό των εννέα χιλιάδων τετρακοσίων εβδομήντα τεσσάρων ευρώ και είκοσι εννέα λεπτών (9.474,29), στον 19ο, ... ..., το συνολικό ποσό των οκτώ χιλιάδων τριακοσίων ενενήντα τριών ευρώ και τριάντα τεσσάρων λεπτών (8.393,34), στον 20ο, ... ..., το συνολικό ποσό των οκτώ χιλιάδων εκατόν ογδόντα εννέα ευρώ και ογδόντα οκτώ λεπτών (8.179,88), στον 21ο, ... ..., το συνολικό ποσό των επτά χιλιάδων τριακοσίων τριάντα δύο ευρώ και έξι λεπτών (7.332,06), στον 22ο, ... ..., το συνολικό ποσό των επτά χιλιάδων εννιακοσίων εβδομήντα έξι ευρώ και πενήντα πέντε λεπτών (7.976,55), στον 23ο, ... ..., το συνολικό ποσό των εννέα χιλιάδων τριακοσίων έξι ευρώ και είκοσι επτά λεπτών (9.306,27), στον 24ο, ... ...,  το συνολικό ποσό των οκτώ χιλιάδων δεκαοκτώ ευρώ (8.018,00), στον 25ο, ... ..., το συνολικό ποσό των οκτώ χιλιάδων τριακοσίων ενενήντα οκτώ ευρώ και τριάντα δύο λεπτών (8.398,32), στον 26ο, ... ...,  το συνολικό ποσό των οκτώ χιλιάδων τριάντα ενός ευρώ και ογδόντα επτά λεπτών (8.031,87), στον 27ο, ... ..., το συνολικό ποσό των οκτώ χιλιάδων διακοσίων σαράντα οκτώ ευρώ και πενήντα επτά λεπτών (8.248,57), στον 28ο, ... ..., το συνολικό ποσό οκτώ χιλιάδων σαράντα τεσσάρων ευρώ και εξήντα οκτώ λεπτών (8.044,68), στον 29ο, ... ...,  το συνολικό ποσό δύο χιλιάδων τριακοσίων ενός ευρώ και εξήντα τεσσάρων λεπτών (2.301,64), στον 30ό, ... ..., το συνολικό ποσό οκτώ χιλιάδων τριακοσίων δέκα ευρώ και σαράντα τριών λεπτών (8.310,43), στον 31ο, ... ...,  το συνολικό ποσό επτά χιλιάδων εννιακοσίων πενήντα δύο ευρώ και ογδόντα πέντε λεπτών (7.952,85), στον 32ο, ... ..., το συνολικό ποσό εννέα χιλιάδων εκατόν τριών ευρώ και σαράντα εννέα λεπτών (9.103,49), στην 33η, ... ..., το συνολικό ποσό οκτώ χιλιάδων τριακοσίων είκοσι εννέα ευρώ και δεκαεννέα λεπτών (8.329,19), στον 34ο, ... ..., το συνολικό ποσό οκτώ χιλιάδων εβδομήντα τεσσάρων ευρώ και δεκατριών λεπτών (8.074,13), στον 35ο, ... ...,  το συνολικό ποσό οκτώ χιλιάδων εκατόν ευρώ και εξήντα λεπτών (8.100,60), στον 36ο, ... ..., το συνολικό ποσό οκτώ χιλιάδων εκατόν δεκαέξι ευρώ και εβδομήντα οκτώ λεπτών (8.116,78), στον 37ο, ... ..., το συνολικό οκτώ χιλιάδων εκατόν σαράντα δύο ευρώ και σαράντα πέντε λεπτών (8.142,45), στην 38η, ... ..., το συνολικό οκτώ χιλιάδων τριακοσίων σαράντα τεσσάρων ευρώ και ογδόντα λεπτών (8.344,80), στον 39ο, ... ..., το συνολικό οκτώ χιλιάδων τριακοσίων τριάντα ευρώ και δεκαεννέα λεπτών (8.330,19), στον 40ο, ... ..., το συνολικό οκτώ χιλιάδων τριακοσίων σαράντα τεσσάρων ευρώ και δύο λεπτών (8.344,02), στον 41°, ... ..., το συνολικό επτά χιλιάδων οκτακοσίων εβδομήντα τριών ευρώ και πενήντα τεσσάρων λεπτών (7.873,54), και τα ποσά αυτά με το νόμιμο τόκο από την 1η ημέρα του επόμενου μήνα εντός του οποίου το κάθε επιμέρους κονδύλιο (προκύπτουσα διαφορά κατά μήνα) ήταν ληξιπρόθεσμο και απαιτητό και έως την εξόφληση. Περαιτέρω η απόφαση δεν πρέπει να κηρυχθεί προσωρινά εκτελεστή γιατί δεν συντρέχουν προς τούτο εξαιρετικοί λόγοι, καθώς οι ενάγοντες λαμβάνουν κάθε μήνα τον μισθό τους. Τέλος, κατόπιν αιτήματος των εναγόντων, πρέπει η εναγόμενη να καταδικαστεί στην δικαστική τους δαπάνη, σύμφωνα με το άρθρο 176 ΚΠολΔ, όπως ειδικότερα ορίζεται στο διατακτικό.

 

 

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ

 

 

- Δικάζει αντιμωλία των διαδίκων.

 

- Δέχεται την αγωγή.

 

- Υποχρεώνει την εναγομένη να καταβάλει: στην 1η , ... ..., το συνολικό ποσό των επτά χιλιάδων εννιακοσίων είκοσι οκτώ ευρώ (7.928,00), στον 2ο, ... ...,  το συνολικό ποσό των οκτώ χιλιάδων διακοσίων πενήντα οκτώ ευρώ και τριάντα επτά λεπτών (8.258,37), στον 3ο, ... ..., το συνολικό ποσό των οκτώ χιλιάδων δώδεκα ευρώ και ενός λεπτού (8.012,01), στον 4ο, ... ...,  το συνολικό ποσό των οκτώ χιλιάδων εκατόν τριάντα τεσσάρων ευρώ και εξήντα τεσσάρων λεπτών (8.134,64), στην 5η, ... ...,  το συνολικό ποσό των οκτώ χιλιάδων τετρακοσίων δεκαοκτώ ευρώ και δώδεκα λεπτών (8.418,12), στην 6η, ... ...,  το συνολικό ποσό των οκτώ χιλιάδων τετρακοσίων εξήντα πέντε ευρώ και δώδεκα λεπτών (8.465,12), στον 7ο, ... ..., το συνολικό ποσό των οκτώ χιλιάδων εκατόν σαράντα ευρώ και εξήντα τεσσάρων λεπτών (8.140,64), στον 8ο, ... ...,  το συνολικό ποσό των επτά χιλιάδων εννιακοσίων είκοσι πέντε ευρώ και ενός λεπτού (7.925,01), στον 9ο, ... ...,  το συνολικό ποσό των οκτώ χιλιάδων εκατόν πενήντα οκτώ ευρώ και σαράντα επτά λεπτών (8.158,47), στον 10ο, ... ..., το συνολικό ποσό των οκτώ χιλιάδων εκατόν έξι ευρώ και οκτώ λεπτών (8.106,08), στον 11ο, ... ...,  το συνολικό ποσό των οκτώ χιλιάδων τριακοσίων ογδόντα οκτώ ευρώ και εβδομήντα δύο λεπτών (8.388,72), στον 12ο, ... ...,  το συνολικό ποσό οκτώ χιλιάδων διακοσίων ευρώ και είκοσι επτά λεπτών (8.200,27), στην 13η, ... ..., το συνολικό ποσό των επτά χιλιάδων τετρακοσίων πενήντα ευρώ και ενενήντα οκτώ λεπτών (7.450,98), στον 14ο, ... ...,  το συνολικό ποσό των επτά χιλιάδων επτακοσίων τριάντα ενός ευρώ και πενήντα οκτώ λεπτών (7.731,58), στον 15ο, ... ...,  το συνολικό ποσό των επτά χιλιάδων επτακοσίων είκοσι τεσσάρων ευρώ και δεκατριών λεπτών (7.724,13), στον 16ο, ... ...,  το συνολικό ποσό των επτά χιλιάδο^ν εξακοσίων ογδόντα δύο ευρώ και πενήντα λεπτών (7.682,50), στον 17ο, ... ..., το συνολικό ποσό των οκτώ χιλιάδων σαράντα τεσσάρων ευρώ και πενήντα τριών λεπτών (8.044,53), στην 18η, ... ..., το συνολικό ποσό των εννέα χιλιάδων τετρακοσίων εβδομήντα τεσσάρων ευρώ και είκοσι εννέα λεπτών (9.474,29), στον 19ο, ... ..., το συνολικό ποσό των οκτώ χιλιάδων τριακοσίων ενενήντα τριών ευρώ και τριάντα τεσσάρων λεπτών (8.393,34), στον 20ο, ... ..., το συνολικό ποσό των οκτώ χιλιάδων εκατόν ογδόντα εννέα ευρώ και ογδόντα οκτώ λεπτών (8.179,88), στον 21ο, ... ...,  το συνολικό ποσό των επτά χιλιάδων τριακοσίων τριάντα δύο ευρώ και έξι λεπτών (7.332,06), στον 22ο, ... ..., το συνολικό ποσό των επτά χιλιάδων εννιακοσίων εβδομήντα έξι ευρώ και πενήντα πέντε λεπτών (7.976,55), στον 23ο, ... ..., το συνολικό ποσό των εννέα χιλιάδων τριακοσίων έξι ευρώ και είκοσι επτά λεπτών (9.306,27), στον 24ο, ... ..., το συνολικό ποσό των οκτώ χιλιάδων δεκαοκτώ ευρώ (8.018,00), στον 25ο, ... ..., το συνολικό ποσό των οκτώ χιλιάδων τριακοσίων ενενήντα οκτώ ευρώ και τριάντα δύο λεπτών (8.398,32), στον 26ο, ... ..., το συνολικό ποσό των οκτώ χιλιάδων τριάντα ενός ευρώ και ογδόντα επτά λεπτών (8.031,87), στον 27ο, ... ..., το συνολικό ποσό των οκτώ χιλιάδων διακοσίων σαράντα οκτώ ευρώ και πενήντα επτά λεπτών (8.248,57), στον 28ο, ... ..., το συνολικό ποσό οκτώ χιλιάδων σαράντα τεσσάρων ευρώ και εξήντα οκτώ λεπτών (8.044,68), στον 29ο, ... ..., το συνολικό ποσό δύο χιλιάδων τριακοσίων ενός ευρώ και εξήντα τεσσάρων λεπτών (2.301,64), στον 30ό, ... ..., το συνολικό ποσό οκτώ χιλιάδων τριακοσίων δέκα ευρώ και σαράντα τριών λεπτών (8.310,43), στον 31ο, ... ..., το συνολικό ποσό επτά χιλιάδων εννιακοσίων πενήντα δύο ευρώ και ογδόντα πέντε λεπτών (7.952,85), στον 32ο, ... ..., το συνολικό ποσό εννέα χιλιάδων εκατόν τριών ευρώ και σαράντα εννέα λεπτών (9.103,49), στην 33η, ... ..., το συνολικό ποσό οκτώ χιλιάδων τριακοσίων είκοσι εννέα ευρώ και δεκαεννέα λεπτών (8.329,19), στον 34ο, ... ..., το συνολικό ποσό οκτώ χιλιάδων εβδομήντα τεσσάρων ευρώ και δεκατριών λεπτών (8.074,13), στον 35ο, ... ..., το συνολικό ποσό οκτώ χιλιάδων εκατόν ευρώ και εξήντα λεπτών (8.100,60), στον 36ο, ... ..., το συνολικό ποσό οκτώ χιλιάδων εκατόν δεκαέξι ευρώ και εβδομήντα οκτώ λεπτών (8.116,78), στον 37ο, ... ..., το συνολικό οκτώ χιλιάδων εκατόν σαράντα δύο ευρώ και σαράντα πέντε λεπτών (8.142,45), στην 38η, ... ..., το συνολικό οκτώ χιλιάδων τριακοσίων σαράντα τεσσάρων ευρώ και ογδόντα λεπτών (8.344,80), στον 39ο, ... ..., το συνολικό οκτώ χιλιάδων τριακοσίων τριάντα ευρώ και δεκαεννέα λεπτών (8.330,19), στον 40ο, ... ..., το συνολικό οκτώ χιλιάδων τριακοσίων σαράντα τεσσάρων ευρώ και δύο λεπτών (8.344,02), στον 41°, ... ..., το συνολικό επτά χιλιάδων οκτακοσίων εβδομήντα τριών ευρώ και πενήντα τεσσάρων λεπτών (7.873,54), και τα ποσά αυτά με το νόμιμο τόκο από την 1η ημέρα του επόμενου μήνα εντός του οποίου το κάθε επιμέρους κονδύλιο (προκύπτουσα διαφορά κατά μήνα) ήταν ληξιπρόθεσμο και απαιτητό και έως την εξόφληση.

 

Καταδικάζει την εναγομένη στην δικαστική δαπάνη των εναγόντων την οποία ορίζει σε διακόσια πενήντα (250) ευρώ.

 

Κρίθηκε, αποφασίστηκε και δημοσιεύτηκε στην Αθήνα, στις 30 Σεπτεμβρίου 2015, σε έκτακτη και δημόσια συνεδρίαση, στο ακροατήριο του, χωρίς την παρουσία των διαδίκων και των πληρεξουσίων δικηγόρων τους.

 

 

Η ΕΙΡΗΝΟΔΙΚΗΣ                                                           Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

ΙΩΑΝΝΑ ΤΟΥΡΗ                                                 ΕΛΕΝΗ ΠΕΡΧΑΝΙΔΟΥ