ΔΕφ(Ακ) Αθ 261/2017

Προσωρινοί προϊστάμενοι οργανικών μονάδων του Δημοσίου - Ανάθεση καθηκόντων - Επιλογή Προϊσταμένων οργανικών μονάδων του Δημοσίου κατ' εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 5 του ν. 4275/2014 -.

 

Προϋποθέσεις αναθέσεως καθηκόντων προσωρινών προϊσταμένων οργανικών μονάδων του Δημοσίου κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 5 του ν. 4275/2014. Για την επιλογή των υπαλλήλων στους οποίους θα ανατεθούν καθήκοντα προσωρινών προϊσταμένων από αυτούς που έχουν τα αναγκαία προς τούτο τυπικά προσόντα, το αρμόδιο όργανο διαθέτει ευρεία διακριτική ευχέρεια. Ενόψει του προσωρινού χαρακτήρα της ανάθεσης καθηκόντων και της ανάγκης ταχείας ολοκλήρωσης της διαδικασίας επιλογής, το αρμόδιο όργανο δεν είναι υποχρεωμένο να προβεί σε συγκριτική αξιολόγηση των τυπικών και ουσιαστικών προσόντων των υποψηφίων, οφείλει, όμως, να λάβει υπόψη τα ουσιαστικά προσόντα των υπαλλήλων, την ποιότητα της υπηρεσιακής δραστηριότητάς τους, τη γνώση του αντικειμένου του φορέα, της οργάνωσης και λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης γενικότερα και τις διοικητικές ικανότητές τους.

 

 

 

 

Αριθμός απόφασης: 261/2017

 

ΤΟ

 

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΕΦΕΤΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

 

ΑΚΥΡΩΤΙΚΟΣ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ

 

Τμήμα ΙΔ΄

 

Με μέλη τους: Μαρία Αγγελακοπούλου-Ξυπολιτά, Πρόεδρο Εφετών, Σπυριδούλα Δεγαΐτα και Παρασκευή Καρκαντζού, Εφέτες Διοικητικών Δικαστηρίων,

 

συνεδρίασε δημόσια στο ακροατήριό του στις 27 Σεπτεμβρίου 2016, με γραμματέα την Ευανθία Βλάσση, για να δικάσει την από 22 Δεκεμβρίου 2014 αίτηση ακυρώσεως (αρ.καταχ. ΑΚ2447/23.12.2014),

 

της ..., κατοίκου Παπάγου Αττικής(...), η οποία δεν παρέστη, αλλά διόρισε τον δικηγόρο, Απόστολο Παπακωνσταντίνου, με πληρεξούσιο,

 

κατά του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και ήδη Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού, ο οποίος παρέστη με την Μαρία Σταμέλου, Πάρεδρο του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους.

 

Η εκδίκαση άρχισε με την ανάγνωση της έκθεσης της Εισηγήτριας, Εφέτη Π. Καρκαντζού.

 

Κατόπιν το δικαστήριο άκουσε την αντιπρόσωπο του Υπουργού, η οποία ζήτησε την απόρριψη της αίτησης.

 

Μετά τη δημόσια συνεδρίαση, το δικαστήριο συνήλθε σε διάσκεψη και

 

Αφού μελέτησε τα σχετικά έγγραφα

 

Σκέφθηκε κατά το Νόμο

 

1. Επειδή, για την άσκηση της κρινόμενης αίτησης, έχει καταβληθεί το νόμιμο παράβολο (1378457,4018206/14.1.2015 ειδικά έντυπα παραβόλου).

 

2. Επειδή, με την αίτηση αυτή, ζητείται να ακυρωθεί η 2524/29.10.2014 απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, με την οποία τοποθετήθηκαν προσωρινοί Προϊστάμενοι Τμημάτων του ανωτέρω Υπουργείου, κατά παράλειψη της αιτούσας.

 

3. Επειδή, με το άρθρο 54 του ν. 4178/2013 (Α’ 174) προβλέπεται ότι με προεδρικά διατάγματα καθορίζεται η οργάνωση, η λειτουργία και η διάρθρωση των υπηρεσιών των υπουργείων σε οργανικές μονάδες, δηλαδή γενικές διευθύνσεις, διευθύνσεις, υποδιευθύνσεις, τμήματα, αυτοτελή και μη αυτοτελή γραφεία. Περαιτέρω, με το ν.4275/2014 (Α’ 149) τροποποιήθηκαν οι διατάξεις του δημοσιοϋπαλληλικού κώδικα, όσον αφορά την επιλογή των προϊσταμένων στις οργανικές μονάδες του Δημοσίου και στο άρθρο 5 παρ.1 αυτού, υπό τον τίτλο «μεταβατικές διατάξεις», ορίζεται ότι: «1. Με την έναρξη ισχύος των προεδρικών διαταγμάτων που εκδίδονται για πρώτη φορά κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 54 του ν.4178/2013 και της παρ.4 του άρθρου 35 του ν.4024/2011: α) Παύει αυτοδικαίως η άσκηση καθηκόντων ευθύνης των προϊσταμένων οργανικών μονάδων των δημοσίων υπηρεσιών και των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου είτε αυτοί έχουν επιλεγεί με βάση τις διατάξεις του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ. είτε με βάση ειδικές διατάξεις, καθώς επίσης παύει και η άσκηση καθηκόντων με αναπλήρωση. β) αα) Με απόφαση του οικείου Υπουργού ή του αρμόδιου για τοποθέτηση προϊσταμένων οργάνου τοποθετούνται προϊστάμενοι στις νέες οργανικές μονάδες που προβλέπονται στις οικείες οργανικές διατάξεις των δημοσίων υπηρεσιών και Ν.Π.Δ.Δ., υπάλληλοι, οι οποίοι λαμβάνονται κατά προτεραιότητα από τους Προϊσταμένους που υπηρετούν στον οικείο φορέα και ασκούσαν καθήκοντα προϊσταμένου του ίδιου επιπέδου κατόπιν επιλογής κατά την ημερομηνία έναρξης ισχύος των οικείων προεδρικών διαταγμάτων, υπό την προϋπόθεση ότι ανήκουν στον κλάδο, του οποίου οι υπάλληλοι προβλέπεται από τις οικείες οργανικές διατάξεις να προΐστανται στη συγκεκριμένη θέση. Κατ’ εξαίρεση, ο οικείος Υπουργός ή το αρμόδιο για τοποθέτηση προϊσταμένων όργανο μπορεί, με ειδικά αιτιολογημένη απόφασή του, για λόγους που ανάγονται στην εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία της υπηρεσίας να τοποθετήσει ως προϊσταμένους στις νέες οργανικές μονάδες υπαλλήλους που κατά την ημερομηνία έναρξης ισχύος των οικείων προεδρικών διαταγμάτων υπηρετούν στον οικείο φορέα και την 31η Δεκεμβρίου 2013 ασκούσαν καθήκοντα προϊσταμένου του ίδιου επιπέδου, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων περί αναπλήρωσης προϊσταμένων υπό την προϋπόθεση ότι σε κάθε περίπτωση οι ανωτέρω ανήκουν στον κλάδο, του οποίου οι υπάλληλοι προβλέπεται από τις οικείες οργανικές διατάξεις να προΐστανται στη συγκεκριμένη θέση. Για την ανωτέρω τοποθέτηση λαμβάνονται επίσης υπόψη τα ουσιαστικά προσόντα του υπαλλήλου, η ποιότητα της υπηρεσιακής δραστηριότητάς του, η γνώση του αντικειμένου του φορέα, της οργάνωσης και λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης γενικότερα και οι διοικητικές ικανότητές του να προγραμματίζει, να συντονίζει, να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες, να λαμβάνει αποτελεσματικές αποφάσεις και να διαχειρίζεται κρίσεις. Σε περίπτωση που δεν επαρκούν οι υπάλληλοι που ασκούσαν καθήκοντα προϊσταμένου του ίδιου επιπέδου κατόπιν επιλογής ή κατ’ εφαρμογή των διατάξεων περί αναπλήρωσης σύμφωνα με τα ανωτέρω οριζόμενα, ως προϊστάμενοι τοποθετούνται υπάλληλοι που ασκούσαν καθήκοντα προϊσταμένου του ίδιου επιπέδου με αναπλήρωση μετά την 31η Δεκεμβρίου 2013, εφόσον η αναπλήρωση αυτή πραγματοποιήθηκε κατόπιν κένωσης θέσης λόγω λύσης υπαλληλικής σχέσης ή άλλης υπηρεσιακής μεταβολής που συνεπάγεται κένωση θέσης και αν δεν επαρκούν, τοποθετούνται υπάλληλοι που ασκούσαν καθήκοντα του αμέσως κατώτερου επιπέδου κατόπιν επιλογής και, εν ελλείψει, υπάλληλοι που ασκούσαν τα καθήκοντα αυτά κατ’ εφαρμογή της αναπλήρωσης, υπό την προϋπόθεση ότι σε κάθε περίπτωση οι ανωτέρω ανήκουν στον κλάδο, του οποίου οι υπάλληλοι προβλέπεται από τις οικείες οργανικές διατάξεις να προΐστανται στη συγκεκριμένη θέση. ββ) Η ανωτέρω τοποθέτηση προϊσταμένων λήγει αυτοδικαίως με την επιλογή και τοποθέτηση προϊσταμένων σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος για τις αντίστοιχες θέσεις…».

 

4. Επειδή, κατά την έννοια των ως άνω διατάξεων, καθήκοντα προσωρινών προϊσταμένων των οργανικών μονάδων του Δημοσίου ανατίθενται κατά σειρά προτεραιότητας σε υπαλλήλους οι οποίοι: α) ασκούσαν καθήκοντα προϊσταμένου οργανικής μονάδας του ιδίου επιπέδου την 31-12-2013 κατόπιν επιλογής, β) ασκούσαν καθήκοντα προϊσταμένου οργανικής μονάδας του ιδίου επιπέδου την 31-12-2013, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων περί αναπλήρωσης προϊσταμένων, γ) ασκούσαν καθήκοντα προϊσταμένου οργανικής μονάδας του ιδίου επιπέδου με αναπλήρωση μετά την 31η Δεκεμβρίου 2013, εφόσον η αναπλήρωση αυτή πραγματοποιήθηκε κατόπιν κένωσης θέσης λόγω λύσης υπαλληλικής σχέσης ή άλλης υπηρεσιακής μεταβολής που συνεπάγεται κένωση θέσης, δ) ασκούσαν καθήκοντα προϊσταμένου οργανικής μονάδας του αμέσως κατώτερου επιπέδου κατόπιν επιλογής, ε) ασκούσαν τα καθήκοντα προϊσταμένου οργανικής μονάδας του αμέσως κατώτερου επιπέδου κατ’ εφαρμογή των διατάξεων περί αναπλήρωσης, υπό την προϋπόθεση σε όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις ότι οι υπάλληλοι αυτοί υπηρετούν στον οικείο φορέα και ανήκουν στον κλάδο του οποίου οι υπάλληλοι μπορούν να ασκούν καθήκοντα προϊσταμένου σύμφωνα με τις οικείες οργανικές διατάξεις. Εφόσον οι θέσεις προσωρινών προϊσταμένων οργανικής μονάδας ενός φορέα μπορεί να καλυφθούν με υπαλλήλους ανώτερης κατηγορίας, δεν επιτρέπεται η τοποθέτηση σ’ αυτές υπαλλήλων κατώτερης κατηγορίας. Κατ’ εξαίρεση, επιτρέπεται η ανάθεση καθηκόντων προσωρινού προϊστάμενου οργανικής μονάδας σε υπαλλήλους που ανήκουν στη δεύτερη από τις ως άνω κατηγορίες, ακόμα και αν υφίστανται υπάλληλοι της πρώτης κατηγορίας, για λόγους που ανάγονται στην εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία της υπηρεσίας και αναφέρονται ειδικώς στην οικεία απόφαση περί τοποθέτησης προσωρινών προϊσταμένων. Για την επιλογή των υπαλλήλων στους οποίους θα ανατεθούν καθήκοντα προσωρινών προϊσταμένων από αυτούς που έχουν, σύμφωνα με τα ανωτέρω, τα αναγκαία προς τούτο τυπικά προσόντα (εφόσον αυτοί είναι περισσότεροι από τις θέσεις προϊσταμένων), το αρμόδιο όργανο διαθέτει ευρεία διακριτική ευχέρεια. Ενόψει του προσωρινού χαρακτήρα της ανάθεσης καθηκόντων και της ανάγκης ταχείας ολοκλήρωσης της διαδικασίας επιλογής, το αρμόδιο όργανο δεν είναι υποχρεωμένο να προβεί σε συγκριτική αξιολόγηση των τυπικών και ουσιαστικών προσόντων των υποψηφίων, οφείλει, όμως, να λάβει υπόψη τα ουσιαστικά προσόντα των υπαλλήλων, την ποιότητα της υπηρεσιακής δραστηριότητάς τους, τη γνώση του αντικειμένου του φορέα, της οργάνωσης και λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης γενικότερα και τις διοικητικές ικανότητές τους (βλ. Σ.τ.Ε. 382/2016).

 

5. Επειδή, στην προκειμένη περίπτωση από τα στοιχεία της δικογραφίας προκύπτουν τα εξής: Η αιτούσα, υπάλληλος του κλάδου ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού με βαθμό Γ΄ του Υπουργείου Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού, είναι κάτοχος διπλώματος της Φιλοσοφικής Σχολής του Ε.Κ.Π.Α., μεταπτυχιακού διπλώματος στην Νεοελληνική Φιλολογία και πτυχίων τριών ξένων γλωσσών (Αγγλικής, Γαλλικής, Ιταλικής), απόφοιτος της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης και με συμμετοχές σε επιμορφωτικά σεμινάρια και επιστημονικά συνέδρια. Με την 22176/2414/9.5.2011 απόφαση του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, τοποθετήθηκε προϊστάμενος του Τμήματος Πολιτικής ’μυνας της Διεύθυνσης Πολιτικής Σχεδίασης Έκτακτης Ανάγκης του εν λόγω Υπουργείου, με επιλογή από το οικείο υπηρεσιακό συμβούλιο, σύμφωνα με τις μεταβατικές διατάξεις του άρθρου πέμπτου (παρ. 2, 4, 5, 6, 7)του ν. 3839/2010 (Α΄51) και του άρθρου 68 του ν. 3528/2007 «Κύρωση του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.» (Α΄26). Στις 29.10.2014, οπότε άρχισε η ισχύς, κατ' άρθρο 71 του π.δ. 109/2014 (Α΄176/29.8.2014) περί Οργανισμού του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, έπαυσε αυτοδικαίως η άσκηση των καθηκόντων, κατόπιν επιλογής ή με ειδικές διατάξεις ή με αναπλήρωση, των προϊσταμένων οργανικών μονάδων του Υπουργείου αυτού, μεταξύ των οποίων και της αιτούσας, βάσει της διατάξεως της παρ. 1 του άρθρου 5 του ν. 4275/2014. Ακολούθως, με την προσβαλλόμενη 2524/29.10.2014 υπουργική απόφαση τοποθετήθηκαν, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 5 του ν.4275/2014, Προϊστάμενοι Τμημάτων, όπως οι οργανικές αυτές μονάδες ορίζονται πλέον από τον ως άνω Οργανισμό του Υπουργείου, οι υπάλληλοι ... και η ... στα Τμήματα Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Μεταφορών και Εφοδιαστικής Αλυσίδας αντίστοιχα της Διεύθυνσης Στρατηγικής Μεταφορών, η ... στο Τμήμα Νομοθετικού Συντονισμού της Διεύθυνσης Νομοθετικού Συντονισμού και Καλής Νομοθέτησης, ο ... στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοικητικών Μεταρρυθμίσεων της Διεύθυνσης Διοικητικής Οργάνωσης και Ανάπτυξης, οι ... στα Τμήματα Συλλογών, Εκθέσεων και Συντήρησης και Φύλαξης-Πληροφόρησης αντίστοιχα της Υπηρεσίας Φιλοτελικού και Ταχυδρομικού Μουσείου, η ... στο αυτοτελές Τμήμα Κοινοβουλευτικού Ελέγχου, η ... στο Τμήμα Οδικής Ασφάλειας Μεταφορών Επικίνδυνων Εμπορευμάτων και Ευπαθών Τροφίμων της Διεύθυνσης Οδικής Κυκλοφορίας και Ασφάλειας, ο … στο Τμήμα Διαγωνισμών και Συμβάσεων της Διεύθυνσης Προμηθειών, Υποδομών και Διαχείρισης Υλικού, ο … στο Τμήμα Εγκαταστάσεων Εξυπηρέτησης Οχημάτων της Διεύθυνσης Ελέγχου Οχημάτων και Εγκαταστάσεων, ο ... στο Τμήμα Τεχνολογίας και Εγκρίσεων Τύπου Οχημάτων Ειδικής Χρήσης και των Εξαρτημάτων τους της Διεύθυνσης Τεχνολογίας Οχημάτων, οι ... και ... στα Τμήματα Υποστήριξης Χρηστών και Εξοπλισμού και Διαχείρισης Εξυπηρετητών, Λειτουργικών Συστημάτων και Δικτύων αντίστοιχα της Διεύθυνσης Σχεδιασμού και Υποστήριξης Υποδομών Πληροφορικής, Δικτύων και Χρηστών, ο ... και η ... στα Τμήματα Ανάπτυξης και Υποστήριξης Εφαρμογών και Διαλειτουργικότητας, Συνεργασίας με άλλους Φορείς και Διαχείρισης Διαδικτυακών Πυλών της Διεύθυνσης Ανάπτυξης, Συντήρησης και Λειτουργίας Εφαρμογών, ο ... στο Τμήμα Εθνικής Ψηφιακής Στρατηγικής της Διεύθυνσης Ψηφιακής Στρατηγικής, Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων, οι ... και ... στα Τμήματα Διαχείρισης Ραδιοφάσματος και Δορυφορικών Επικοινωνιών αντίστοιχα της Διεύθυνσης Ραδιοφάσματος και Δορυφορικών Επικοινωνιών και η … στο Τμήμα Διεθνών Σχέσεων Επικοινωνιών, κατά παράλειψη της αιτούσας η οποία τοποθετήθηκε ως υπάλληλος στο Τμήμα Πολιτικής Σχεδίασης Έκτακτης Ανάγκης με την 68393/4719/21.11.2014 απόφαση του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.

 

6. Επειδή, η αιτούσα τόσο στις 31.12.2013 όσο και στις 29.10.2014, ημερομηνία έναρξης ισχύος του π.δ. 109/2014, ασκούσε καθήκοντα προϊσταμένου του Τμήματος Πολιτικής ’μυνας της Διεύθυνσης Πολιτικής Σχεδίασης Έκτακτης Ανάγκης του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κατόπιν επιλογής με βάση τις διατάξεις του Υπαλληλικού Κώδικα. Υπό τα δεδομένα αυτά, διέθετε το απαιτούμενο, σύμφωνα με τα προεκτεθέντα στη σκέψη 4, νόμιμο κριτήριο για την κατά προτεραιότητα τοποθέτησή της ως προσωρινού προϊσταμένου οργανικής μονάδας του ανωτέρω Υπουργείου. Λαμβανομένου όμως υπόψη ότι η αιτούσα υπάλληλος του κλάδου ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού δεν ανήκει στους κλάδους (ΠΕ Μηχανικών ή ΠΕ Πληροφορικής) και ως εκ τούτου, σύμφωνα με τις οργανικές διατάξεις και συγκεκριμένα με το άρθρο 64 του π.δ.109/2014, δεν θα μπορούσε να ασκήσει καθήκοντα προϊσταμένου στα Τμήματα στα οποία τοποθετήθηκαν ως προσωρινοί Προϊστάμενοι οι υπάλληλοι ..., όσα προβάλλονται με την κρινόμενη αίτηση έναντι των εν λόγω τοποθετήσεων είναι απορριπτέα ως ερειδόμενα σε εσφαλμένη νομική προϋπόθεση. Περαιτέρω, εφόσον ούτε από την προσβαλλόμενη πράξη, ούτε και από τα στοιχεία του φακέλου, προκύπτει ότι οι τοποθετηθέντες υπάλληλοι ... διαθέτουν κατ' αρχήν τα αναγκαία κατ' άρθρο 5 του ν. 4275/2014 τυπικά προσόντα και, εν συνεχεία, αν, στην περίπτωση που οι υπάλληλοι ήταν περισσότεροι από τις θέσεις προϊσταμένων, ελήφθησαν υπόψη για τις επίμαχες τοποθετήσεις των ανωτέρω υπαλλήλων, τα ουσιαστικά προσόντα των υποψηφίων, η ποιότητα της υπηρεσιακής τους δραστηριότητας, η γνώση του αντικειμένου του φορέα, η οργάνωση και λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης γενικότερα και οι διοικητικές ικανότητές τους, η προσβαλλόμενη πράξη, ενόψει των γενομένων δεκτών στη σκέψη 4, παρίσταται ως τις τοποθετήσεις αυτές αναιτιολόγητη, κατ' αποδοχή ως βασίμου του οικείου λόγου ακυρώσεως.

 

7. Επειδή, κατόπιν τούτων, η προσβαλλόμενη πράξη πρέπει να ακυρωθεί κατά το μέρος που τοποθετήθηκαν Προϊστάμενοι Τμημάτων οι υπάλληλοι … και γίνει δεκτή η κρινόμενη αίτηση κατά τούτο, να αναπεμφθεί δε η υπόθεση στη Διοίκηση για νέα νόμιμη κρίση, ενώ παρέλκει η εξέταση των λοιπών λόγων ακυρώσεως.

 

8. Επειδή, τέλος, πρέπει να αποδοθεί στην αιτούσα το παράβολο που κατέβαλε και να συμψηφιστεί η δικαστική δαπάνη μεταξύ των διαδίκων (άρθρο 50 του ν.3659/2008,Α΄77 και άρθρο 275 παρ. 1και2 του Κ.Δ.Δ.,Α΄97).

 

Διά ταύτα

 

Δέχεται εν μέρει την αίτηση ακυρώσεως και την απορρίπτει κατά τα λοιπά.

 

Ακυρώνει την 2524/29.10.2014 απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, σύμφωνα με το σκεπτικό.

 

Αναπέμπει την υπόθεση στη Διοίκηση για νέα νόμιμη κρίση.

 

Διατάσσει την απόδοση του παραβόλου.

 

Συμψηφίζει τη δικαστική δαπάνη μεταξύ των διαδίκων.

 

Κρίθηκε και αποφασίσθηκε στην Αθήνα στις 23 Ιανουαρίου 2017 και δημοσιεύθηκε στην ίδια πόλη, σε έκτακτη δημόσια συνεδρίαση στο ακροατήριο του Δικαστηρίου, στις 30 Ιανουαρίου 2017.

 

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                       Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

ΜΑΡΙΑ ΑΓΓΕΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ          ΞΥΠΟΛΙΤΑ ΕΥΑΝΘΙΑ ΒΛΑΣΣΗ